خدایی: فولاد و اعتراض‌شان را فراموش کردیم


کد خبر : 1846706 |
13 مهر 1401 ساعت 20:11 |
217 بازدید |

0
دیدگاه

وی ادامه داد‌: توجه داشته باشید که فلسفه دو تیم متفاوت است. آنها با توجه به جذب بازیکنانی که داشتند به دنبال قهرمانی لیگ برتر و کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا هستند. اما تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و به دنبال جایگاه تک رقمی است. بنابراین در چنین شرایطی کسب نتیجه مساوی برای ما، بد محسوب نمی‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، میلاد خدایی مدافع مس کرمان درباره عملکرد تیمش در جدال پرماجرای هفته گذشته برابر فولاد خوزستان گفت: با چند بازیکن محروم و مصدوم به این مسابقه رفتیم. اما چون ما یک تیم هستیم، بازیکنان جایگزین به خوبی جای غایبان را پُر کردند. برای اعضای تیم مس مهم موفقیت تیم است و همه برای بهترین نتیجه همدل بودیم. خدا را شکر با دست پُر از زمین مسابقه خارج شدیم. اگر روی موقعیت‌هایی که داشتیم دقت می‌کردیم، قطعاً می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

خدایی با اشاره به اعتراض حریف نسبت به بازی تاخیر تیمش گفت: ما اتلاف وقتی نداشتیم. دروازه‌بان ما 2 مرتبه به علت مصدومیت(یکبار در نیمه اول و یک مرتبه در نیمه دوم) روی زمین قرار گرفت. نیمکت آنها از دقیقه 10 بازی در خصوص اتلاف وقت صحبت می‌کرد. در حالی که داور هشت دقیقه وقت تلف شده گرفت. اگر مشابه چنین اتفاقی در کرمان می‌افتاد و شرایط برعکس بود آیا فولاد بازی هجومی ارائه می‌داد؟ قانون فوتبال این است وقتی تیمی نتیجه مدنظرش را کسب می‌کند بر اساس فلسفه خودش از آن محافظت می‌کند. حالا که داور هم به اندازه کافی وقت تلف شده گرفت و آنها هم موقعیت آنچنانی نداشتند.


بازیکن مس کرمان با انتقاد از اعتراض فولاد بابت عملکرد فنی این تیم، مدعی شد آنها در تلاش خواهند بود در ادامه فصل به جایگاه مطلوبی در جدول دست یابند.

خدایی: فولاد و اعتراض‌شان را فراموش کردیم

مدافع مس درباره تقابل تیمش با هوادار تهران گفت: ما و تیم هوادار مثل هم هستیم و شرایط مشابه‌ای داریم. شاید آنها یک سال بیشتر از ما در لیگ برتر حضور دارند. بیشتر بازیکنان آنها هم لیگ یکی هستند. قطعاً در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد و رقیب‌های ما برای کسب رتبه تک رقمی همین تیم‌ها هستند باید برنده شویم. ما به قصد کسب پیروزی وارد زمین مسابقه می‌شویم. هفته به هفته پیش می‌رویم و تمرکزمان از این به بعد روی بازی با هوادار است.



منبع