خواسته‌های اغراق‌آمیز مسی؟ بارسا باخت، PSG برد

بر این اساس، این بازیکن آرژانتینی دو درخواست مهم داشته است که یکی از آنها داشتن جایگاه خصوصی در نوکمپ برای خانواده خودش و لوئیز سوارز و دیگری داشتن هواپیمای خصوصی برای سفر با خانواده‌اش و خانواده این بازیکن اروگوئه‌ای در ایام کریسمس بوده است. 
اما این پایان ماجرا نیست و بندهای جالب دیگری هم برای تمدید قرارداد از سوی این بازیکن مطرح شده بود. درخواست تمدید به مدت سه فصل تا سال 2023، حذف بند فسخ و استفاده از بند فسخ نمادین 10هزار یورویی، پاداش 10 میلیون یورویی برای تمدید قرارداد، بازپرداخت دستمزدی که به دلیل شرایط شیوع جهانی ویروس کرونا کم شد اما با سود سه درصد. 

روز گذشته نشریه ال موندو مدارکی را با بررسی ایمیل‌ها و اسنادی که در آن زمان بین خورخه مسی، پدر او، به همراه وکلایش و همچنین مدیران بارسا رد و بدل شد منتشر کرد که نشانگر درخواست‌های عجیب مسی برای تمدید قرارداد با بارسا است. 


کد خبر : 1844890 |
31 شهریور 1401 ساعت 16:53 |
62.1K بازدید |

52
دیدگاه

پاریس با لئو زیر و رو شد

به گزارش “ورزش سه”، جدایی مسی از بارسا بسیار ناراحت‌کننده بود. او در پنجم آگوست 2021 به صورت رسمی این باشگاه را ترک کرد.  به خاطر تاثیری که او روی هواداران این باشگاه داشت، به خاطر این باور که او تا همیشه در این تیم خواهد ماند، به خاطر عواقب اقتصادی و تبلیغاتی که جدایی او به همراه داشت، این اتفاق به اتفاقی خاص در تاریخ این باشگاه تبدیل شد. و البته با مراسم وداعی که باعث شد این بازیکن برای دقایقی طولانی اشک بریزد و به شدت احساساتی شود. اما تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ داد که او یک سال قبل خواهان ترک بارسا شده و جنجال بسیاری را در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2021 به راه انداخته بود. 


افشاگری ال‌موندو از درخواست‌های لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا روز گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. مارکا معتقد است هیچکدام از آن خواسته‌ها اغراق آمیز نبودند و او مستحق‌شان بود.

خواسته‌های اغراق‌آمیز مسی؟ بارسا باخت، PSG برد

پی اس جی همچنین در یک سال گذشته توانسته یک میلیون پیراهن(به ارزش بین 90 تا 160 یورو برای هر پیراهن) بفروشد که 60 درصد آن متعلق به لیونل مسی بود. نسبت به دو سال گذشته درخواست خرید پیراهن پی اس جی 40 درصد رشد داشت. پی اس جی همچنین به لطف خرید مسی توانست قراردادی جدید با کمپانی نایکی تا سال 2032 امضا کند و سالانه 75 میلیون یورو نیز دریافت خواهد کرد که نسبت به قرارداد قبلی رشد دو برابری داشته است. رشد تعقیب کنندگان صفحات اجتماعی پی اس جی در یک سال گذشته نیز شگفت انگیز بوده است. پی اس جی حالا در مجموع 15 میلیون فالوور بیشتر از سال قبل دارد. در واقع این بارسلونا بود که از هر حیث با از دست دادن مسی ضرر کرد.»



منبع در گزارش مارکا آمده است:« طبق گزارش منتشر شده در نشریه اکونومیست، لیونل مسی با پیوستن به پی اس جی 700 میلیون یورو برای این باشگاه درآمدزایی کرده است. لیونل مسی باعث شد تا 10 اسپانسر بزرگ مثل دیور، گوردیاس، پلی‌بِت، کریپتو، گات، اسنارت‌گود تینز، وولت، بیگ‌ کولا، اسپورت‌واتر و آیتوهیرو برای امضای قرارداد همکاری با پی اس جی پیشقدم شوند.

این ستاره سابق بارسا در آن زمان مذاکراتی را برای امضای قرارداد جدید با مدیران وقت بارسا انجام داده بود اما در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید، او هم قراردادش را تمدید نکرد و زمانی که مشتاق ادامه حضور در این تیم در دوره مدیریتی خوان لاپورتا بود دیگر به دلیل شرایط مالی نتوانست قرارداد جدیدی را امضا کند و در نهایت در حالی که با اشک‌هایش همه را متاثر کرده بود به پی اس جی پیوست. 

واکنش باشگاه بارسلونا به این افشاگری منفی بود و با انتشار بیانیه ای، آن را محکوم کرد. امروز مارکا هم در گزارشی از لیونل مسی دفاع کرد و نوشت که هیچکدام از خواسته های فوق ستاره آرژانتینی اغراق آمیز نبود. فقط کافی است به اثرات مثبت انتقال او به پی اس جی نگاه کنید.