خورشید پرتغال در دوحه طلوع کرد (عکس)

رویای کسب قهرمانی در جام جهانی، آخرین جای خالی در ویترین افتخارات یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. رونالدو تقریبا به هر عنوانی که خواسته، رسیده ولی قهرمانی در جام جهانی، همچنان بخش خالی در زندگی ورزشی اوست.



منبع
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی ها با حضور در تمرین امشب این تیم، برای دیدار غنا آماده شد.

خورشید پرتغال در دوحه طلوع کرد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بخش بزرگی از نگرانی هواداران پرتغال برطرف شد. فوق ستاره تیم فرناندو سانتوس مشکلی برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی نخست جام جهانی ندارد و قهرمان یورو 2016 می تواند روی توانایی های کریستیانو رونالدو حساب باز کند.

سه روز پیش بود که اعلام شده ستاره منچستر یونایتد به التهاب معده و روده یا گاستروانتریت مبتلاست که منشا ویروسی دارد. به همین دلیل او دیدار دوستانه برابر نیجریه را از دست داد و در آخرین تمرین این تیم در لیسبون نیز حضور نداشت.

با این حال، رونالدو شب گذشته به همراه کاروان تیم ملی پرتغال خودش را به قطر رساند و با لبخندی بر لب، در فرودگاه بین المللی حمد ظاهر شد تا تمام توجه عکاسان روی این بازیکن جلب شده و ستاره پرتغالی به سوژه نخست اصحاب رسانه تبدیل شود.

امشب، اعضای تیم ملی پرتغال نخستین جلسه تمرینی خود را در دوحه برگزار کردند که کریستیانو رونالدو نیز توانست پا به پای سایر هم تیمی هایش، مشغول انجام تمرینات شود تا بخش بزرگی از دلواپسی پرتغالی ها برطرف شود.


کد خبر : 1854344 |
28 آبان 1401 ساعت 21:33 |
3.5K بازدید |

1
دیدگاه