دانیال در نقش مهندس بردهای پرسپوليس

دانیال اکنون برترین پاسور بین مدافعان در این فصل محسوب می‌شود و در رده دوم برترین گلسازان لیگ بعد از ریکاردو آلوز از تراکتور قرار گرفته است.



منبع

دانیال اسماعیلی فر که در سمت راست دفاعی تلاش زیادی داشت تا مانع از پیش‌روی و بازیسازی حریف برای ایجاد موقعیت روی دروازه تیمش شود، با زوج‌سازی به‌همراه وینگر راست سرخ‌پوشان در این جدال، حضوری فعال نیز در بخش تهاجمی داشت.

اسماعیلی‌فر که از فصل گذشته در ردیف اول خریدهای یحیی گل‌محمدی برای پرسپوليس قرار داشت، در نهایت در تابستان امسال به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و بعد از چند نمایش موفق طی هفته‌های ابتدایی، اکنون نیز در نقش گلساز طی دو هفته اخیر ظاهر شده است.

مدافع راست سرخ‌ها در نهایت روی یکی از همین نفوذها توانست یورگن لوکادیا را درون محوطه جریمه تیمش صاحب موقعیت کرده تا این مهاجم فرصت طلب با گل دیدنی خود، جشن پیروزی پرسپوليس را شکل دهد و دانیال نیز یک گام دیگر بیشتر از قبل، به هدف خود برای دستیابی به صدر جدول گلسازان لیگ در این فصل و شانس حضور در تیم ملی نزدیک شود.

به گزارش “ورزش سه”، دانیال اسماعیلی‌فر طی دو بازی اخیر این تیم سه پاس گل ثبت کرده تا نقش پررنگی در بردهای سرخ‌پوشان به نام خود کند.

مدافع راست پرسپوليس بعد از دو پاس گلی که در هفته گذشته برای سعید صادقی شکل داد، اینبار نیز با ارسال خود برای یورگن لوکادیا، گلزن قابل اعتماد تیمش، پایه‌گذار دستیابی تیمش به گل پیروزی و سه امتیازی این بازی لقب گرفت.


کد خبر : 1843128 |
20 شهریور 1401 ساعت 00:22 |
3.6K بازدید |

13
دیدگاه


مدافع راست پرسپوليس سومین پاس گل فصل خود را ثبت کرد تا مشخص کند اصرار یحیی گل‌محمدی به جذب وی طی دو فصل اخیر بی دلیل نبوده است.

دانیال در نقش مهندس بردهای پرسپوليس