درخواست ویژه زهرا نعمتی از کمیته پارالمپیک


رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: زهرا نعمتی به کمیته ملی پارالمپیک درخواست مربی خارجی داده و فدراسیون هم در حال بررسی گزینه های مد نظر است.

درخواست ویژه زهرا نعمتی از کمیته پارالمپیک


کد خبر : 1851239 |
10 آبان 1401 ساعت 10:44 |
46 بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از خبرگزاری فارس، زهرا نعمتی قهرمان تیروکمان 3 دوره پارالمپیک کشورمان پس از مسابقات پارالمپیک توکیو به استراحت پرداخت و تا به امروز در تمرینات و مسابقات تیم ملی تیروکمان دیده نشده است. همین موضوع باعث شد تا حرف و حدیث های زیادی درباره زهرا نعمتی به میان بیاید، اما حدود یک ماه پیش بود که در نشست کمیته ملی پارالمپیک در بین خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد برای حضور در رقابت های پاراآسیایی هیچ برنامه ای ندارد و تنها در بخش بازی های آسیایی قصد دارد شرکت کند. 

رئیس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی مربی تیم ملی خواهد بود و یا مربی اختصاصی زهرا نعمتی عنوان کرد: باید ببینیم نگاه مربی که به ایران می آید چیست؟ شاید بگوید من فقط مربی نعمتی می شوم و یا با تیم باید کار کنم. از طرفی نظر خود پاراتیروکمان هم مهم هستش که باید ببینیم چه اتفاقاتی پیش می آید. واقعا نمی‌توانیم از الان چیزی را دقیق بگوییم.

در همین مورد رئیس فدراسیون تیروکمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: زهرا نعمتی به کمیته ملی پارالمپیک برای داشتن مربی خارجی درخواست داده است و کمیته ملی پارالمپیک هم این درخواست را قبول کرده است و ما در حال حاضر رزومه مربیانی که تمایل دارند با ما همکاری داشته باشند را بررسی می‌کنیم. ما یک مربی در نظر داشتیم و با او صحبت هم کرده بودیم که بیاید و او هم قبول کرده بود، اما بعد از چند روز اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بیاید.

شعبانی بهار در ادامه گفت: او باید بیاید ظرفیت و توان و پتانسیل فردی خود مربی را بسنجیم و با کمیته فنی صحبت کنیم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم. باید ببینیم 2 مربی در تیم ملی می توانند کار کنند یا خیر؟ و یا یک نفر سرمربی شود و بقیه مربی شوند. اینا مسائلی است که باید در مورد آن فکر کنیم و پس از بررسی تصمیم بگیریم.



منبع

زهرا نعمتی راه و هدف خود را انتخاب کرده است و می داند که می خواهد در آینده به چه چیزی برسد، اما فدراسیون هنوز تکلیف مربی این قهرمان را مشخص نکرده است و او همچنان تمرینات روز مره خود را دنبال می کند. «هونگ سونگ هو» سرمربی کره ای تیم ملی هفته گذشته در مصاحبه ای عنوان کرد که زهرا نعمتی فعلا تمریناتش را با ما آغاز کرده است تا وقتی که در مورد مربی او تصمیم گیری شود. حال شنیده می شود که بحث مربی نعمتی کل پاراتیروکمان را تحت تأثیر قرارداده است و ممکن است فنی تیم ملی پاراتیروکمان دچار تغییرات اساسی شود.

وی افزود: ما 2 مربی را زیر نظر داریم بعد از بررسی آن ها را به کمیته ملی پارالمپیک معرفی خواهیم کرد و بعد از موافقت پارالمپیک یکی از این 2 مربی را جذب خواهیم کرد تا مربی زهرا نعمتی هم بیاید و پاراتیروکمان هم صاحب مربی خارجی شود.