درخواست ۳ باشگاه ایتالیایی برای حضور پرقدرت در UCL


سه تیم ایتالیایی حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را به دلیل حضورشان در این مرحله از چمپیونزلیگ تغییر دهد.

درخواست 3 باشگاه ایتالیایی برای حضور پرقدرت در UCL

هنوز از پاسخ سری آ به این درخواست سه باشگاه خبری منتشر نشده است ولی در ایتالیا گفته می‌شود پاسخ نهایی لیگ ایتالیا سه‌شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

1832786



منبع

ناپولی روز شنبه 8 آوریل در هفته بیست و نهم لالیگا در خانه لچه به مصاف این تیم می‌رود. اینتر در همین روز در یک بازی خارج از خانه با سالرنیتانا دیدار خواهد کرد و میلان در خانه خود میزبان امپولی است. این سه باشگاه خواسته‌اند بازی‌هایشان به یک روز قبل، جمعه 7 آوریل برگزار شود.

1833027

به گزارش “ورزش سه”، رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند سه باشگاه این کشور که امروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را در این مرحله شناختند از سری آ خواسته‌اند بازی‌های آنها که طبق برنامه قرار است در روز شنبه 8 آوریل برگزار شود به تاریخی دیگر موکول شود.

علت درخواست این سه باشگاه اروپایی این است که آنها روزهای 11 و 12 آوریل باید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان بروند و در صورت بازی کردن در روز هشتم این ماه زمان اندکی برای آماده شدن جهت دیدارهای حساس‌شان در اروپا دارند.


کد خبر : 1896299 |
26 اسفند 1401 ساعت 20:59 |
1.8K بازدید |

0
دیدگاه

اینتر روز 11 آوریل در خانه بنفیکا به مصاف این تیم خواهد رفت و میلان و ناپولی هم یک روز بعد دیدار تمام ایتالیایی این مرحله را برگزار خواهند کرد.