دردسر مربی سردار آزمون برای رئال مادرید

با توجه به اینکه گارسیا محصول آکادمی رئال بوده، در قرارداد واگذاری او به رایو وایه‌کانو بندی وجود دارد که بر اساس آن لوس بلانکوس می‌تواند او را تنها با پرداخت 5میلیون یورو به خدمت بگیرد. اما اگر اصرار ژابی آلونسو و ورود لورکوزن به ماجرا نبود، رئال تا تابستان آینده صبر می‌کرد تا فران گارسیا را به رایگان به خدمت بگیرد.



منبع


اصرار ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن، برای جذب یک مدافع اسپانیایی، رئال مادرید را با وضعیتی دشوار مواجه کرده است.

دردسر مربی سردار آزمون برای رئال مادرید


کد خبر : 1866584 |
04 بهمن 1401 ساعت 20:00 |
2.6K بازدید |

0
دیدگاه

اما حالا رئالی‌ها با دردسر مواجه شده‌اند، چرا که به اصرار ژابی آلونسو باشگاه بایر لورکوزن قصد دارد این مدافع اسپانیایی را هر چه سریع‌تر و در ماه ژانویه به آلمان منتقل کند.

1794789

در قرارداد فران گارسیا با رایو وایه‌کانو بند آزادسازی 10میلیون یورویی وجود دارد و لورکوزن حاضر است این مبلغ را بپردازد و او را در همین زمستان به خدمت بگیرد. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند رئال از این اقدام لورکوزن عصبانی است و باید هر چه سریع‌تر برای اقدام بعدی‌اش تصمیم بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، از ماه‌ها پیش مشخص بود که فران گارسیا، دفاع چپ 23ساله رایو وایه‌کانو، تابستان آینده راهی رئال مادرید خواهد شد. خیال رئال تا این لحظه راحت بود؛ چرا که گارسیا محصول آکادمی رئال مادرید بود و بعد از درخشش در رایو وایه‌کانو مدیران رئال تصمیم گرفته بودند او را به برنابئو برگردانند.