در آستانه قهرمانی: سهام دورتموند را بخرید، پولدار شوید!

در سه ماهه سوم سال مالی 2022/23، که تا پایان ژوئن ادامه داشت، دورتموند پس از 64.2 میلیون یورو در دوره سه ماهه مشابه سال قبل، 100.8 میلیون یورو فروش داشته است.

سهام دورتموند به طور موقت با قیمت 5.59 یورو عرضه شد که با افزایش 7.5 درصدی مطابقت دارد.

به گزارش “ورزش سه”، با نزدیک شدن به قهرمانی بوندسلیگا، قیمت سهام باشگاه فوتبال بوروسیا دورتموند در ابتدای این هفته به شدت افزایش یافته است.


بوروسیا دورتموند علاوه بر صدرنشینی در بوندسلیگا از رشد سهامش در بورس هم خوشحال است.

در آستانه قهرمانی: سهام دورتموند را بخرید، پولدار شوید!

افزایش سود با صعود به لیگ قهرمانان

پس از برد آخر هفته مقابل آگزبورگ و شکست بایرن مونیخ صدرنشین مقابل لایپزیش، دورتموند بار دیگر رکورد باوارایی‌ها را پشت سر گذاشت و به رده نخست رسید.

با این حال، در یک دوره زمانی طولانی‌تر، قیمت سهام همچنان به وضوح قرمز بود. سه سال پیش، هر برگه سهام همچنان 6.20 یورو قیمت داشت و در نتیجه حدود 16 درصد بیشتر از قیمت روز دوشنبه بود.

1878955

پس از اینکه قیمت هر سهم در روز دوشنبه حدود 16 درصد افزایش یافت و به 5.20 یورو رسید که بالاترین سطح از سپتامبر 2021 بود، ارزش اوراق گواهی سهام در روز سه‌شنبه هم به افزایش خود ادامه داد.

سود تلفیقی قبل از مالیات (EBIT) رقم 27.4 میلیون یورو در مقایسه با 14.6 میلیون یورو در مدت مشابه سال قبل بود. تحلیلگران مرکز Nuways از پیشرفت قوی در رشد و سودآوری صحبت کردند. لیگ قهرمانان، که این باشگاه دوباره به آن راه یافته، سود و سرمایه بیشتری را به باشگاه تزریق می‌کند.



منبع

دورتموند در صورت پیروزی برابر ماینتس پس از 11 سال عنوان قهرمانی در بوندسلیگا را به دست می‌آورد. دورتموند دوباره در حال پیشرفت اقتصادی است و پس از یک دوره دشوار در طول همه‌گیری کرونا، دوباره تجارت بهتری انجام می‌دهد.

در سال 2023 سهام دورتموند به طور میانگین 40 درصد سود کرده است. از معدود تحلیلگرانی که سهام دورتموند را با توصیه‌های سرمایه‌گذاری رصد می‌کنند، همه قبل از آخر هفته گذشته به خرید این سهم رأی دادند.


کد خبر : 1939465 |
02 خرداد 1402 ساعت 23:58 |
3.9K بازدید |

0
دیدگاه