در اعتراض به غیبت در قطر: ستاره انگلیسی غیب شد!


جیدون سانچو، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، تمام پست‌هایش در اینستاگرام را پاک کرده است.

در اعتراض به غیبت در قطر: ستاره انگلیسی غیب شد!


کد خبر : 1854348 |
28 آبان 1401 ساعت 21:51 |
4.2K بازدید |

0
دیدگاه

پیش از این نیز حدس زده شده بود که او نتوانسته باشد رضایت و اعتماد ساوت‌گیت را برای حضور در فهرست نهایی این تیم جلب کند و از بازی کردن در جام جهانی بازبماند. 
بسیاری از بازیکنانی که در این فهرست جایی ندارند در طول این مدت بارها تصاویری از تعطیلات‌شان منتشر کردند اما همچنان هیچ خبری از این بازیکن نیست و به نظر می‌رسد که او از این که نتوانسته در جام جهانی 2022 به میدان برود به شدت ناراحت و عصبانی است و تصمیم گرفته این ناراحتی را به این شکل ابراز کند. 
 



منبع

به گزارش “ورزش سه”، گرت ساوت‌گیت فهرست 26 نفره مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد و خبری از جیدون سانچو در این فهرست نبود. 
این بازیکن یکی از بزرگ‌ترین غایبان انگلیس در جام جهانی است که به تصمیم سرمربی این تیم به خاطر افتی که در چند ماه اخیر داشت از فهرست سه شیرها کنار گذاشته شد.
واکنش سانچو به این اتفاق این بوده که تمامی پست‌هایش را از اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر نمایه خودش را نیز به تصویری سیاه تغییر داد تا کاملا از این شبکه اجتماعی غیب شده باشد و همین موضوع تعجب بسیاری را به همراه داشته است.
این بازیکن 22 ساله سال گذشته با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد اما پس از حضور در لیگ برتر انگلیس نتوانست خیلی زود با شرایط سازگار شود و به مشکل خورد.