در انتظار ساعات داغ برای اولین لیست کی‌روش


سرمربی پرتغالی تیم ملی نفرات مدنظرش برای اردوی اتریش را امروز ظهر اعلام خواهد کرد.

در انتظار ساعات داغ برای اولین لیست کی‌روش

به گزارش “ورزش سه”، كارلوس كی‌روش در شرایطی که طبق اعلام مسوولان فدراسیون قرار است روز دوشنبه وارد تهران شود، اسامی ملی‌پوشان شاغل در لیگ برتر را ظهر امروز اعلام خواهد کرد.

بر اساس اعلام نبی، نائب رییس فدراسیون فوتبال لیست نفرات ملی‌پوش شاغل در لیگ برتر ایران زودتر از لژیونرها و طی ساعات آتی از سوی کی‌روش اعلام و روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.


کد خبر : 1843138 |
20 شهریور 1401 ساعت 02:24 |
470 بازدید |

0
دیدگاه

داخلی‌ها امروز ظهر معرفی می‌شوند

نبی در توضیح شرایط اعلام نفرات مدنظر برای حضور در اردوی تیم ملی و اینکه آیا این نفرات بر اساس تفکرات كارلوس كی‌روش خواهند بود یا خیر، اینطور توضیح داد: اسامی بازیکنانی که در داخل کشور شاغل هستند و به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند فردا تا ظهر و یا بعدازظهر از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. این نفرات هم با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شده‌اند؛ چراکه کی‌روش جسماً از فوتبال ایران دور شد، اما از نظر فنی تمام بازیکنان ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر نظر داشت. همچنین در خصوص لژیونرهای تیم ملی لیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فدراسیون اعلام نکرده است و قطعا پس از بررسی دقیق این اتفاق هم در روزهای آینده خواهد افتاد.



منبع