در بلگراد خبری از سنجاب پرنده نبود!(عکس)


شاید ناکامی امسال گرایی زنگ خطری برای او باشد و حتی کادرفنی را به این فکر بیاندازد که بعد از 5 سال متوالی در این وزن از فرنگی کار دیگری در مسابقات آتی استفاده کنند. 
عکس ها: امیررضا علی عسگری



منبع


گرایی اما دیروز گویا آمادگی لازم را برای سرشاخ شدن با رقبا نداشت. کاپیتان تیم ملی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی رفت و در این مبارزه نزدیک و سخت با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و توانست راهی یک هشتم شود. وی در دور سوم با کیم هیون وو از کره جنوبی کرد که با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد. در کل در این دو مبارزه خبری از آن صلابت همیشگی محمدعلی گرایی نبود و او در نهایت با توجه به شکست حریف کره ای خود در نیمه نهایی، وداع تلخ و زودهنگامی با مسابقات جهانی داشت. 


محمدعلی گرایی در پنجمین تجربه حضورش در مسابقات جهانی بازهم نتوانست طلسم نرسیدنش به فینال را بشکند.

در بلگراد خبری از سنجاب پرنده نبود!(عکس)


گرایی سال قبل در المپیک توکیو تا آخرین لحظه برای پیروزی می جنگید و حتی یک بار با اجرای یک فن عجیب و غریب که برخی آن را سنجاب پرنده نامیدند توانست در چند ثانیه به پایان امتیاز برتری را کسب کند. این بار اما گرایی به جای این تلاش و جنگیدن تا لحظه آخر در ثانیه های پایانی مبارزه با حریف کره ای روی تشک نشست و نظاره گر خوشحالی حریفش بود!

به گزارش “ورزش سه”، محمدعلی گرایی که از سال قبل توسط محمد بنا به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شده، در بلگراد پنجمین تجربه جهانی خود را سپری کرد. این فرنگی کار شیرازی که با فنون زیبای خود بارها در فضای مجازی سروصدا به پا کرده، تا قبل از این سه برنز جهانی 2017، 2019 و 2021 را در کارنامه داشت و این بار امیدوار بود طلسم نرسیدن به فینال را بشکند.


کد خبر : 1843164 |
20 شهریور 1401 ساعت 11:30 |
1.2K بازدید |

0
دیدگاه

گرایی، پنجمین تجربه و همچنان حسرت فینال