دست‌های خالی پشیمانی زیادی به بار می‌آورد!


صعود از مرحله گروهی کمترین هدف کشوری است که رویای قهرمانی دارد

دست‌های خالی پشیمانی زیادی به بار می‌آورد!

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی آرژانتین امیدوار است که با صعود از مرحله گروهی رویای قهرمانی در جام جهانی 2022 را زنده نگه دارد.
تیم ملی آرژانتین امشب در دیداری حساس باید به مصاف لهستان برود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر مشخص شود.
هیچ بحث دیگری وجود ندارد. تمام تمرکز امروز روی هدف و اشتیاق اصلی آرژانتین است. قلب تمام مردم این کشور جدای از جلسات کاری و از پیش تعیین شده در هر زمینه‌ای قرار است امروز به شکل متفاوتی بتپد.
اگر پیروزی اول باعث شد که بسیاری از مردم بسیار احساساتی شوند و جشن‌هایی برپا شود که پیش از این در مرحله گروهی بی‌سابقه بوده، امشب قرار است این اتفاق رکورد دیگری را در این زمینه به ثبت برساند.
چه این بازی منجر به خوشحالی شود و چه اتفاق دیگری پیش بیاید، هواداران تیم ملی آرژانتین مواضع بسیار صریحی از هر دو سو خواهند داشت. امروز هیچ بی‌تفاوتی‌ای در این کشور وجود ندارد.
تصویر گوستاوو آلفارو پس از حذف اکوادور از مرحله گروهی جام جهانی 2022 از دید هواداران آرژانتینی پنهان نماند و این چیزی نیست که کسی بخواهد امشب روی چهره لیونل اسکالونی ببیند.
هنوز هیچ چیز تایید نشده است اما بسیاری احساس می‌کنند که قرار است ترکیبی متفاوت با ترکیب بازی قبلی برابر تیم ملی مکزیک به میدان فرستاده شود.
باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که امروز هیچ خط میانه‎‌ای وجود ندارد. این تیم یا به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و یا به خانه بازخواهد گشت و همین باعث شده که اسکالونی و سایر اعضای کادر فنی او با تمام توان به دنبال یافتن بهترین راه برای غلبه بر رقیبی باشند که به هیچ وجه ضعیف به نظر نمی‌رسد.
لهستان به خوبی دفاع می‌کند، از قدرت روبرت لواندوفسکی محافظت می‌کند و همین باعث شده که آرژانتین به فکر تغییراتی در ترکیب تیمش باشد و شاید به جای نیکلاس اوتامندی از ابتدا از خوان فویث استفاده کند.


کد خبر : 1856506 |
09 آذر 1401 ساعت 13:24 |
2 بازدید |

0
دیدگاه

هشدار به ستاره‌های آرژانتین

آنها باید در خط میانی نیز موقعیت بهتری خلق کنند و نوآوری بیشتری در زمین داشته باشند. یافتن زوج مناسب برای مسی در تغییر فاز دفاعی به هجومی برای رسیدن به محوطه جریمه حریف یکی از نگرانی‌های اصلی کادر فنی آرژانتین است.
به نظر می‌رسد که جایگاه لائوتارو مارتینز در تیم ملی (حداقل فعلا) امن و تضمین شده است، هرچند جولیان آلوارز آماده است تا به عنوان گزینه جایگزین و تعیین کننده وارد زمین شود.
آرژانتین به خوبی می‌داند که نتیجه تساوی در این بازی به این معناست که آنها باید منتظر نتیجه دیدار همزمان بین عربستان و مکزیک بمانند و فشار روی این تیم بار دیگر شدت خواهد گرفت.
نگاهی گذرا به دیدارهای انجام شده بدون توجه به گروه و ارزیابی شرایط باعث می‌شود که ما متوجه این موضوع باشیم که معضل فیزیکی به مشکل کلیدی در ادامه جام جهانی تبدیل خواهد شد. یافتن تعادل درست بین موقعیت‌های فنی، تغییرات فیزیکی و قدرت‌های ذهنی و روحی چالش اصلی برای تمامی بازیکنان حاضر در اردوی این تیم است.
اسکالونی بازیکنانی را در اختیار دارد که در بهترین لیگ‌های دنیا بازی می‌کنند اما انتخاب ترکیب تیم موضوعی است که باید از دقیقه اول به درستی انجام شود و انعطاف پذیری و تغییرات تیم از ابتدا در حرکات و ساختار در نظر گرفته شده نکته کلیدی است.
آنها فینالیست جام جهانی 2014 برزیل بودند و در جام جهانی 2018 روسیه در مرحله یک هشتم برابر فرانسه، قهرمانی نهایی مسابقات، حذف شدند اما حالا رویای قهرمانی را در سر دارند. صعود از مرحله گروهی برای این تیم حتی کافی هم نیست. این حداقل کاری است که آنها برای برآورده کردن انتظارات مردم آرژانتین باید انجام دهند.
امروز نبرد مهمی است که باید با پیروزی تمام شود. اگر امشب با دستان خالی و قلب‌های گرفته به پایان برسد، مطمئنا پشیمانی و واکنش‌های تندی را به دنبال خواهد داشت.
آرژانتین برای سومین بار در جام جهانی 2022 قطر وارد زمین خواهد شد و مردم این کشور امیدوار هستند که این آخرین حضور آنها در این مسابقات نباشد.

مارتین مندینوئتا – الدیا



منبع