دفاع باورنکردنی زلاتان از قطر: ده از ده، بالاتر از سوئد!

به گزارش “ورزش سه”، زلاتان ابراهیموویچ روز بازی فینال جام جهانی خود را به دوحه رساند تا بازی آرژانتین و فرانسه را از نزدیک تماشا کند.
او در جایگاه ویژه ورزشگاه با امیر قطر رو در رو شد و گفت و گوی صمیمی با شیخ تمیم انجام داد. بدون شک یکی از مهم‌ترین ستاره‌های غایب در جام جهانی زلاتان بود که با توجه به عدم حضور سوئد در جام جهانی، این اتفاق رخ داد.


کد خبر : 1896943 |
01 فروردين 1402 ساعت 23:42 |
2K بازدید |

0
دیدگاه

سیستم آنها جواب داده، سیستم ما نه

1782182
 

ستاره سوئدی در مصاحبه جدید خود بار دیگر از قطر ستایش کرد و گفت: «هرچقدر ظالمانه ولی همه چیز شگفت‌انگیز بود. من دو روز با خانواده آنجا بودم و همه چیزهایی که آنجا دیدم فوق العاده بود و باید تلاش قطر را ستود. در قطر به همه چیز از سفر گرفته تا مردمش و غذا و ….. نمره 10 می دهم. دیگر چه چیز می خواهید بدانید؟»


زلاتان ابراهیموویچ، یک بار دیگر به قطر ادای احترام کرد و گفت که سیستم قطری ها بهتر از سوئد جواب داده است.

دفاع باورنکردنی زلاتان از قطر: ده از ده، بالاتر از سوئد!

زلاتان در چند مصاحبه نیز از نظم حاکم بر جام جهانی و شیوه درست برگزاری بازی ها تقدیر کرد و گفت که امتیاز 10 از 10 را به قطر می دهد.

1834463

زلاتان در مصاحبه ای جداگانه با SVT دیدگاه خود را در مورد قطر را اینگونه بیان کرد:« من فکر می کنم به قطر فرصتی خوب برای انجام یک کار بزرگ دادند. من آنجا نبودم که ببینم چطور موفق به انجام آن شدند؛ پس طبعا قضاوتی نمی توانم داشته باشم.»

زلاتان ادامه داد:«قطر به عنوان یک کشور، به نظر من سیستمی دارد که جواب داده است. آیا مواد مخدر در قطر وجود دارد؟ خیر. آیا جرم وجود دارد؟ خیر. آیا جرم و جنایت در سوئد وجود دارد؟ بله، خیلی زیاد. مواد مخدر در سوئد؟ بله. سیستم قطر به درستی کار می کند. سیستم سوئد؟ نمی توان گفت 100 درصد.»



منبع

زلاتان سپس در پاسخ به این سوال که قطر قبل از شروع جام جهانی به خاطر مشکلات حقوق بشری و مرگ ده ها کارگر در راه ساخت ورزشگاه ها مورد انتقاد قرار داشت، گفت: «سیستم قطری ها جواب داده است. نمره من همان 10 است.»