دو‌ پرچم علیه درخشش بیشتر سردار در ۲۰ دقیقه

فلورین ویرتز، ستاره جوان لورکوزن که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در ترکیب تیمش حضور یافته بود سازنده گل اول بازی امروز بود و بعد از 72 دقیقه حضور در میدان، جای خود را به سردار داد.

1795137

به گزارش “ورزش سه”، بایر لورکوزن در شروع دوباره بوندس لیگا و در یکی از بازی های هفته هفدهم مقابل بوخوم به پیروزی دو بر صفر دست یافت تا با 24 امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی بوندس لیگا صعود کند. سردار آزمون، ملی پوش ایرانی لورکوزن که بازی امشب را از روی نیمکت شروع کرده بود، در دقیقه 72 جای ستاره جوان تیمش را گرفت و نمایش خوبی داشت.

سردار آزمون در فرصت کمی که برای بازی داشت، تلاش کرد تا موثر باشد و تا گرفتن یک پنالتی نیز پیش رفت اما موفق به این کار نشد. او در دقیقه 82 داخل محوطه جریمه حریف سرنگون شد ولی داور پیش از آن، به علت آفساید کار را متوقف کرده بود. این اتفاق اعتراض شدید مهاجم ایرانی را به همراه داشت.

سردار  قبل از جام جهانی 11 بازی لورکوزن را به دلیل مصدومیت از دست داد (8 دیدار بوندس‌لیگا و 3 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا). او که هفته گذشته پس از مدت‌ها در لیست بایر دیده می‌شد، مقابل مونشن گلادباخ فرصت بازی پیدا نکرد تا غیبتش در بوندس‌لیگا تداوم پیدا کند. آزمون در بازی امشب و طی 18 دقیقه حضورش در میدان خیلی پرتلاش ظاهر شد و نشان داد که می خواهد به ترکیب اصلی لورکوزن برگردد.

بعد از صحنه یاد شده که آزمون بابت آن حسابی از دست داور شاکی شده بود، او یک یک بار دیگر در تله آفساید گیر کرد. ملی پوش فوتبال ایران با یک پاس دقیق بالعربی را در موقعیت تک به تک و گلزنی قرار داد ولی داور در این صحنه نیز به علت آفساید، شانس گلزنی را از لورکوزنی ها گرفت.

1795138
1795140

لورکوزن که بعد از چهار برد متوالی اخیر امشب نیز توانست پیروز شود، کم کم با ژابی آلونسو خود را به جمع مدعیان نزدیک می کند و سردار آزمون امیدار است تا رفته رفته با ادامه علمکرد و تلاشی که در بازی امشب شاهد آن بودیم، به جایگاهی ثابت در این دوره موفق لورکوزنی ها تبدیل شود.

1795139

 



منبع
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن 18 دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.

دو‌ پرچم علیه درخشش بیشتر سردار در ۲۰ دقیقه


کد خبر : 1866793 |
06 بهمن 1401 ساعت 01:42 |
6.3K بازدید |

1
دیدگاه