دِر کلاسیکر شنبه سخت‌ترین بازی برای بایرن است

یکی دیگر از مشکلات دو تیم این است که هم بایرن و هم دورتموند مهم‌ترین گلزنان خود در فصل گذشته را از دست داده‌اند. دورتموند امسال ارلینگ هالند را در ترکیب خود نمی‌بیند و بایرن هم رابرت لواندوفسکی را از دست داده است.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن، می‌گوید دورتموند با وجود اینکه قدرتش نسبت به فصل گذشته کمتر شده اما در بازی روز شنبه می‌تواند برای بایرن دردسرهای بزرگی درست کند.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ و دورتموند روز شنبه در اولین دِر کلاسیکر فصل به مصاف هم می‌روند. در یکی از موارد نادر دیدارهای دو تیم، این دِر کلاسیکر در حالی برگزار می‌شود که نه بایرن و نه دورتموند در رتبه‌های اول و دوم جدول حضور ندارند.

مساله فقط فوتبالی نیست. اگر عواملی مثل قدرت مالی، تعداد هوادار و ورزشگاه‌های خانگی و جو این ورزشگاه‌ها را در نظر بگیریم شکی وجود ندارد که مهم‌ترین تیمهای بوندس‌لیگا بایرن و دورتموند هستند. دورتموند گاهی فراز و نشیب دارد ولی در بلندمدت کمتر تیمی در آلمان می‌تواند از آنها جلو بزند. در شرایط فعلی به نظرم در بازی روز شنبه بایرن روز خیلی خیلی سختی مقابل زردها خواهد داشت”.



منبع ماتئوس در این باره گفت:” مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ همچنان دورتموند است. تیمهایی مثل یونیون برلین و فرایبورگ فصل را عالی شروع کرده‌اند و این خیلی خوب است که تیمهای کوچکتر بتوانند کاری کنند که تیمهای بزرگتر شب‌ها خواب‌شان نبرد. ولی اگر بخواهیم حریف اصلی بایرن را معرفی کنیم این حریف بدون شک دورتموند سات.


کد خبر : 1846710 |
13 مهر 1401 ساعت 21:40 |
759 بازدید |

0
دیدگاه

لوتار ماتئوس:

بایرن در هفته‌های گذشته شرایط فاجعه‌باری داشته و تا پیش از این هفته در رتبه پنجم جدول ایستاده بود و تنها با پیروزی مقابل لورکوزن توانست به رتبه سوم صعود کند. دورتموند هم امسال شرایط پر فراز و نشیبی داشته است.


لوتار ماتئوس در آستانه بزرگترین بازی بوندس‌لیگا بین بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند می‌گوید دورتموند می‌تواند بایرن را به دردسرهای بزرگی مواجه کند.

دِر کلاسیکر شنبه سخت‌ترین بازی برای بایرن است