دی‌بروینه: رونالدو یا مسی؟ انتخاب من رونالدو است


کوین دی‌بروینه، هافبک خلاق منچسترسیتی، اعتراف کرد که دوست دارد در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند.

دی‌بروینه: رونالدو یا مسی؟ انتخاب من رونالدو است


کد خبر : 1845141 |
02 مهر 1401 ساعت 17:55 |
2.3K بازدید |

1
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تقریبا در دو دهه اخیر عملکرد فوق العاده ای در دنیای فوتبال داشته و به اغلب افتخارات فردی و تیمی دست یافته اند. انتخاب بازیکن برتر از بین این دو فوق ستاره، سوالی بوده که تقریبا از همه بازیکنان و مربیان دنیای فوتبال پرسیده شده و هر کسی منطق خود را برای انتخاب یکی از بین رونالدو و مسی دارد. حالا کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی نیز که با این پرسش مواجه شده، مدعی شد رونالدو مهاجمی معمول در دنیای فوتبال است و به همین دلیل انتخاب او ستاره پرتغالی و 37 ساله خواهد بود.

کوین دی‌بروینه گفت: “انتخاب من از بین رونالدو و مسی، رونالدو است، زیرا او بیشتر یک مهاجم معمول و نرمال در دنیای فوتبال محسوب می شود. من نیز یک بازی ساز هستم، بنابراین همبازی شدن با رونالدو را به مسی ترجیح می دهم.”

سپس از کوین دی‌بروینه در مورد انتخاب از بین داوید سیلوا، هم تیمی سابقش در سیتی و ادن هازارد سوال شد و این ستاره بلژیکی گفت: “این یک سوال موذیانه و شیطنت آمیز است. البته من می گویم ادن هازارد، زیرا او بازیکنی ویژه وخاص است. البته ممکن است داوید سیلوا ثبات بیشتری از خود در میدان نشان داده باشد، اما ادن هازارد از ویژگی هایی برخوردار است که در کمتر بازیکنی در جهان فوتبال مشاهده می کنیم.”



منبع