دی‌یونگ: می‌خواستند از بارسا بروم، عاشق بازی مودریچم


کد خبر : 1848337 |
23 مهر 1401 ساعت 16:15 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه

من و ژاوی خیلی باهم حرف نمی‌زنیم

تمجید از لوکا مودریچ:«رئال هافبک های بزرگی دارد. آنها لوکا مودریچ را دارند و نمی دانم چند ساله است، 35، 36 یا 37؟ با همین سن او در زمین عالی کار می کند و از تماشای بازی هایش لذت می برم. من عاشق بازی های مودریچم.»

دی‌یونگ در مصاحبه با زیگواسپورت گفت:«ماه می تصمیم قطعی برای ماندن را گرفتم و آسوده خاطر بودم. نظرم هرگز تغییر نکرد و می دانستم که خیلی‌ها دوست دارند من از بارسا بروم. می دانستم نیمکت‌نشین خواهم شد و رسانه ها و حتی رئیس باشگاه به من برای جدایی فشار خواهند آورد. همین اتفاق هم افتاد ولی هیچ چیز تمرکز من را بر هم نزد.»

دی‌یونگ ادامه داد:«من و ژاوی خیلی باهم حرف نمی زنیم ولی هر بار که حرف می زنیم، در مورد فوتبال است. گفتم که می دانستم در فصل جاری نیمکت‌نشین خواهم شد ولی دوست دارم بار دیگر به ترکیب ثابت برگردم. امیدوارم در ال‌کلاسیکو بتوانم از ابتدا بازی کنم. شاید ژاوی تصمیمش را گرفته ولی او تا یک ساعت قبل از بازی آن را اعلام نمی کند.»

به گزارش گزارش “ورزش سه”، فرانکی دی‌یونگ یکی از هافبک هایی است که بیشترین دستمزد را در بارسلونا دریافت می کند و به همین دلیل باشگاه به او پیشنهاد کاهش دستمزد را داده بود. مدیران باشگاه به دی‌یونگ گفته بودند که اگر دستمزدش را کاهش ندهد، باید از بارسا برود اما او در نهایت بدون توجه به فشارها ماندنی شد.

بارسا در لیگ قهرمانان و پس از تساوی اخیر مقابل اینتر در آستانه ناکامی مجدد و سقوط به لیگ اروپاست. دی‌یونگ در این رابطه گفت:«واضح است که همه به خاطر تساوی برابر اینتر ناراحتیم. حالا تمرکزمان روی ال‌کلاسیکو است و باید ثابت کنیم تیم خوبی هستیم.»



منبع
فرانکی دی‌یونگ در مصاحبه جدید خود گفت که فشارها برای جدایی اش از بارسا زیاد بود ولی از ابتدا هدف او ماندن بود. او همچنین گفت که عاشق بازی لوکا مودریچ است.

دی‌یونگ: می‌خواستند از بارسا بروم، عاشق بازی مودریچم