رئال 2-1 شاختار: تیم کارلتو در اروپا توقف‌ناپذیر است

به گزارش “ورزش سه”، رئالی ها که در دو دیدار قبلی شان در رقابت های چمپیونزلیگ سلتیک و لایپزیش را شکست داده بودند، امشب هم مقابل شاختار به پیروزی رسیدند تا در هر سه دیدار دور رفت مرحله گروهی به پیروزی برسند.


کد خبر : 1846721 |
14 مهر 1401 ساعت 00:24 |
4.6K بازدید |

15
دیدگاه

بعد از این گل هم فشار رئالی ها کاسته نشد و در دقیقه 31، روی دفع ناقص توربین، بنزما می توانست گل سوم رئال را به ثمر برساند اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه شاختار به بیرون رفت.
حملات رئال ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شد که نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 39، روی یکی از اولین حملات جدی اش روی دروازه رئال به گل رسید.
روی ارسال دقیق بوگدان میخائیلچنکو بود که اولکساندر زوبکوف با یک ضربه والی دروازه میزبان را باز کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این رئالی ها بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان رسید. 
 نیمه دوم هم با برتری رئال آغاز شد اما اولین موقعیت جدی این نیمه را شاختار ایجاد کرد ولی حضور به موقع فرلان مندی، مانع گلزنی مودریک شد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 64، رودریگو روی همکاری با بنزما، صاحب موقعیت شد اما ضربه او را توربین مهار کرد.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، باز هم این بازیکنان رئال بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و به دنبال زدن گل سوم بودند اما دفاع فشرده شاختار مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. 
در دقیقه 89، روی پاس خوب فده والورده، این بنزما بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه او را توربین به بیرون فرستاد.
فشار حملات رئال در وقت های تلف شده هم ادامه داشت و در دومین دقیقه از وقت های اضافه، مارکو آسنسیو می توانست گل سوم را به نام خود ثبت کند اما ضربه او به تیر برخورد کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید. 
 



منبع

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
این برتری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 13 تیم میزبان سرانجام به گل رسید. روی پاس خوب اورلین شوامنی بود که رودریگو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و برای زدن گل دوم حملات دیگری را روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 28 به گل دوم رسیدند.
این بار رودریگو در نقش گلساز ظاهر شد و پاس خوب او را وینیسیوس با ضربه ای دقیق تبدیل به گل دوم بازی کرد.


رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 شاختار دونتسک را شکست بدهد.

رئال 2-1 شاختار: تیم کارلتو در اروپا توقف‌ناپذیر است