راه‌حل مهاجم فرانسه برای فراموش کردن سیو دیبو!

کولو موانی یکی از گزینه‌های داغ بازار نقل و انتقالات تابستان امسال خواهد بود و رقابت سختی بین باشگاه‌های بزرگ برای خریدن این مهاجم گلزن به وجود خواهد آمد.

1883679



منبع


کد خبر : 1942095 |
15 خرداد 1402 ساعت 16:16 |
2.9K بازدید |

0
دیدگاه


کولو موانی که در فینال جام جهانی فرصت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین را از دست داد و نتوانست گل بزند، می‌گوید اگر در دام اندوه بیفتد، زندگی‌اش نابود خواهد شد.

راه‌حل مهاجم فرانسه برای فراموش کردن سیو دیبو!

مهاجم آینتراخت فرانکفورت ادامه داد: «نمی‌خواهم بگویم که همیشه غمگین هستم و گریه می‌کنم. من شکست خوردم، ولی اگر به دام این احساس بیفتی، دیگر وجود نخواهی داشت. بنابراین بلند می‌شوم و به خودم می‌گویم، دفعه بعدی توپ را گل می‌کنم.»

بعد ویدیوی آن صحنه را می‌بینی، می‌بینی که کیلیان سمت چپت بوده، اما به خودت گفته‌ای که می‌توانی کار را تمام کنی… اما در آن لحظه همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. یک، دو و شوت زدم.»

به گزارش “ورزش سه”، در وقت‌های تلف شده فینال جام جهانی در قطر، امیلیانو مارتینز تبدیل به قهرمان آرژانتین شد. در حالی که تا سوت پایان زیاد نمانده بود، رندال کولو موانی وارد شش قدم شد و شوت زد، اما دروازه‌بان آرژانتین به موقع واکنش نشان داد تا جلوی گلزنی مهاجم فرانسه را بگیرد.

اگرچه این اولین باری نیست که کولو موانی درباره آن روز و آن ضربه حرف می‌زند، اما مهاجم فرانسوی بار دیگر درباره واکنش دیبو مارتینز صحبت کرد: «وقتی که توپ زیر پایت است، به خودت می‌گویی می‌توانی کلی آدم را آزاد و خوشحال کنی، یک ملت را آزاد و خوشحال کنی.