ربیعی برای پرسپولیس پا به توپ شد (عکس)

مس رفسنجان اما یک بازی بزرگ در خانه پیش‌رو دارد و باید دید از این جدال به چه شکل خارج خواهد شد. آنها پیش از تعطیلی لیگ موفق شدند تراکتور را شکست دهند و پیش از آن نیز نفت آبادان، هوادار تهران و فولاد خوزستان تیم‌هایی بودند که با شکست برابر شاگردان محمد ربیعی کار را پایان داده بودند.

1836882

مس رفسنجان که تاکنون بردی در تاریخ تقابل‌های خود با پرسپوليس نداشته، اکنون یک رؤیا و هدف بزرگ را دنبال می‌کند: جشن پیروزی برابر پرسپوليس.


مس رفسنجان توانسته در چهار بازی پایانی خود ۴ برد کسب کند و نمی‌خواهد این روند مقابل پرسپوليس خراب شود.

ربیعی برای پرسپولیس پا به توپ شد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، نارنجی‌پوشان در شرایطی در جایگاه پنجم جدول این فصل حاضر هستند که کسب ۱۲ امتیاز طی چهار بازی اخیر کمک بزرگی به کسب این رتبه کرده است.


کد خبر : 1898154 |
10 فروردين 1402 ساعت 08:45 |
1.6K بازدید |

0
دیدگاه

ربیعی به عنوان سرمربی خوشفکر و جوان رفسنجانی‌ها امیدوار است در ادامه روند موفقیت‌آمیز تیمش، اکنون این هدف بزرگ را نیز به سرانجام برساند و باید دید یحیی گل‌محمدی و شاگردانش این اجازه را به وی خواهند داد یا خیر. نکته جالب توجه در خصوص محمد ربیعی این است که او فوتبالیست نبوده، اما به خاطر علاقه بالایی که به این رشته داشته، از جوانی مراحل مربیگری را طی کرده و در این دوران کوتاه نیز توانسته ضمن دستیابی به تجارب بالا، از حیث کسب نتیجه شرایط مطلوبی را نیز به دست بیاورد. سرمربی مس رفسنجان در آخرین تمرین تاکتیکی و اصلی تیمش پیش از جدال با پرسپوليس با روحیه و انگیزه بالایی به دنبال روحیه دادن به شاگردانش برای این هدف بود و باید دید در تقابل فردا چه شرایطی دنبال خواهد شد.



منبع