ربیعی: شما بگویید من به کجا پناه ببرم!

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: باید کار را به ۱۵ دقیقه آخر می‌کشاندیم و در آن لحظات فشار می‌آوردیم. مقداری هم فرصت داشتیم و اگر دقت بیشتری می‌شد شاید می‌توانستیم بازی را نبازیم. به هرحال به بچه‌های خودمان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم زیرا روی برنامه‌ریزی و نظم درست بسیار با رشادت بازی کردند و کمترین حق ما در این مسابقه حتی با وجود ۱۰ نفره شدن مساوی و نباختن بود. به هر حال این اتفاق رخ داد و به تیم مقابل تبریک می‌گویم.

1752925


سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش با اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس بازنده بوده است.

ربیعی: شما بگویید من به کجا پناه ببرم!

وی درخصوص اینکه تیمش بارها از اشتباهات داوری متضرر شده است، گفت: درمورد داوری فعلا هیچ حرفی نمی‌زنم. مگر پیش از این که گفتیم اتفاقی افتاد که الان بگوییم اتفاقی رخ دهد؟ به همین دلیل وقت شما و دیگران را نمی‌گیرم. این مسائل هست و هیچ صحبتی درباره‌اش ندارم.

ربیعی سپس به حمایت از سلیمان‌زاده پرداخت و گفت: یک نکته را هم بگویم. بارها گفته‌ام رامتین سلیمان‌زاده از نظر من یکی از بهترین مدافعان ایران است و مورد حمایت شدید من، تیم و هواداران مس است زیرا تاکنون بازی‌های بسیار خوبی کرد‌. فکر می‌کنم اخراج او هم ‌اشتباه داوری بود و حقش نبود پنالتی گرفته شود. دیگر بیشتر از این صحبت نمی‌کنم. رامتین کارش را خیلی درست انجام می‌دهد.

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از قبول شکست برابر پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در خصوص بازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به پرسپولیس تبریک می‌گویم. روال بازی تا قبل از اخراج سلیمان‌زاده تحت کنترل کامل ما و روی پرسپولیس مسلط بودیم. حتی اجازه نمی‌دادیم تیم حریف به محوطه ما نزدیک شود. حضور نزدیک به دروازه حریف داشتیم و یک یا دو ارسال هم کردیم. بعد از اخراج و آن پنالتی حدود ۷۰ دقیقه با احتساب وقت‌های  اضافی ۱۰ نفره بازی کردیم اما در آن حالت نیز فرصت آنچنانی به تیم پرمهره پرسپولیس ندادیم. در ۱۰ دقیقه آخر فشار هم آوردیم اما برنامه ما این بود که نمی‌توانستیم در حالت ۱۰ نفره پرفشار بازی کنیم زیرا در این صورت احتمال داشت گل دوم را بخوریم و جبرانش سخت‌تر بود. مجبور بودیم انرزی خود را به این دلیل که زمان زیادی باید ۱۰ نفره بازی می‌کردیم حفظ کرده و بازی را کنترل کنیم.


کد خبر : 1898475 |
12 فروردين 1402 ساعت 00:58 |
8.6K بازدید |

0
دیدگاه

اشتباه داوری دلیل برد پرسپولیس شد

ادامه دارد…



منبع سرمربی مس رفسنجان درخصوص اینکه آیا تداوم اشتباهات داوری علیه این تیم به اتفاقات بازی با نساجی مربوط است، گفت: بعید می‌دانم. فکر نمی‌کنم. درباره داوری صحبتی ندارم. ما یک شهرستان هستیم و بچه شهرستانی. توی سرمان می‌زنند دیگر. زورمان هم نمی‌رسد و نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم. حرفی ندارم. اگر درباره مسائل دیگر صحبتی است در خدمت هستم.