رجبی: رقابت نابرابری با الهلال داشتیم

او با تشکر از بازیکنان فولاد گفت: آنها با جان و دل بازی کردند و نشان دادند بازیکنان ایرانی موجب افتخار هموطنان‌شان هستند، اما امروز رقابت نابرابری بود. الهلال تیمی با کیفیت با بازیکنان بسیار توانا است، اما از لحاظ موقعیت و شانس گلزنی نسبت به الهلال برتری داشتیم. شاید اگر دقت می‌کردیم، نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم پیروز باشیم.


کد خبر : 1872140 |
05 اسفند 1401 ساعت 01:22 |
7.5K بازدید |

0
دیدگاه

با جان و دل بازی کردیم؛


سرمربی موقت فولاد به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل الهلال پرداخت.

رجبی: رقابت نابرابری با الهلال داشتیم

رجبی راجع به جدایی نا به هنگام جواد نکونام از فولاد اظهار کرد: مدیران باشگاه باید بابت این موضوع نظر بدهند و شرایط را بررسی کنند. از نکونام تشکر می‌کنم که نشان داد تیم شایسته‌ای ساخته است. ظرف سال‌های اخیر به فوتبال آسیا نشان داده‌ایم که تیم سرسختی هستیم. طی سال گذشته باختی نداشتیم و دو سال پیش حریف سرسختی برای السد و النصر بودیم. این شایستگی و جایگاه فولاد، مدیون زحمات نکونام است و از طرف خودم و بازیکنان فولاد از او تشکر می‌کنم.



منبع

سرمربی موقت فولاد با بیان اینکه الهلال مهاجم نوک خود را در این بازی تغییر داد،‌ ابراز کرد: حریف تقریباً بدون مهاجم بازی و شرایط را برای ما سخت کرد. دیاز یک مربی بسیار باهوش است و این پیروزی را به او تبریک می‌گویم. سرمربی الهلال تاکتیک خوبی اتخاذ کرد، اما با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، اجازه ندادیم هافبک شماره ۱۰ این تیم صاحب توپ شود و الهلال را صاحب موقعیت کند.

به گزارش “ورزش سه”، حمیدرضا رجبی پس از حذف فولاد ایران از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با شکست یک بر صفر مقابل الهلال عربستان عنوان کرد: الهلال را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم چگونه بازی می‌کند. با این حال آنها امروز تغییر تاکتیک داده و مدل دیگری بازی می‌کردند. در جریان مسابقه توانستیم تاکتیک‌مان را تغییر بدهیم و با جابجایی‌هایی که انجام دادیم، الهلال را کنترل کردیم.