رستمی: بازیکن ما هم مشت خورد هم اخراج شد!


عارف رستمی می‌گوید برخی افراد قصد دارند تلاش مس کرمان را لوث کنند.

رستمی: بازیکن ما هم مشت خورد هم اخراج شد!

او درباره درگیری در جریان این بازی و همچنین قضاوت داور دیدار با ذوب آهن توضیح داد: آقای حاج‌ملک قضاوت خوبی داشت اما در صحنه درگیری مشت به صورت بازیکن ما خورد و او را اخراج کردند و بازیکن حریف از ته زمین به اینطرف آمد اما فقط یک کارت زرد گرفت. داور در اواخر بازی برخی از خطاها را هم اعلام نمی‌کرد اما در مجموع اشتباه تاثیرگذاری در روند بازی نداشت و فقط کمی باملایمت‌تر با ذوب آهن رفتار می‌کردند.

بازیکن مس کرمان ادامه داد: کادرفنی ما شبانه روز تلاش می‌کنند و تیم بسیار منظمی داریم اما تیم‌ها با مطرح کردن این حواشی قصد دارند تمرکز تیم ما را به هم بزنند. آقای حسین‌خانی یک مربی جوان و پرتلاش است که شور و انگیزه بالایی دارد و قطعا دنبال این مسائل نیست. ما در تیم حضور داریم و حتی از کنار چنین مسائلی هم رده نشده‌ایم و این موضوعات با روحیات آقای حسین‌خانی سازگار نیست.

رستمی با ابراز رضایت از شرایط خود در مس کرمان بیان کرد: شرایط بسیار خوب است و همه مجموعه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و تیم یک‌دست و یک‌شکلی داریم. از طرفی آقای حسین‌خانی قصد دارند در تعطیلات بازیکنان دیگری هم جذب کنند تا تیم گردن کلفت تری را راهی رقابت‌ها کنیم.

به گزارش “ورزش سه”، عارف رستمی پس از تساوی مس کرمان برابر ذوب آهن در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: بازی فیزیکی بود و تیم حریف هم بسته بازی می‌کرد و به ضدحملات چشم بسته بود. ما هم تلاش کردیم که به گل برسیم و چند موقعیت هم داشتیم اما در نهایت نتوانستیم با برد بازی را به پایان برسانیم.

او درباره صحبت‌هایی که پیرامون جادوگری در مس کرمان مطرح می‌شود عنوان کرد: این مسئله لوث شده و افراد سعی می‌کنند با مطرح کردن این موضوع، تمرکز تیم ما را به هم بزنند. ما اگر جادوگر داشتیم که نتایج رخ نمی‌داد؛ گل به خودی در دقیقه پایانی و اینکه از حریف جلو باشی و عقب بیفتی و … ‌. تیم ما مجموعه‌ای است که صبح و شب تمرین می‌کند و در طول هفته چندین جلسه آنالیز برگزار می‌کند؛ ما صبح به جلسه می‌آییم و بعدازظهر تمرین می‌کنید و من ندیده بودم که در تیمی تا این حد تمرین شود.

این بازیکن که فصل گذشته در‌ جمع شاگردان مهدی تارتار حضور داشت در ادامه عنوان کرد: من سال قبل اذیت شده بودم و برای این بازی انگیزه بالایی داشتم که گل بزنم و پاس گل بدهم ولی نشد و انشاالله در بازی برگشت این اتفاق رخ بدهد.

رستمی تاکید کرد: این بحث‌ها باید یک جایی تمام شود؛ اگر مسئله‌ای وجود دارد، چرا نهادهای نظارتی ورود نمی‌کنند تا به این مسئله پایان بدهند؟ قبل و بعد از بازی‌ها از کادرفنی ما در این باره سوال می‌کنند و فشار وارد می‌کنند؛ اگر چیزی دیده‌اند ورود کنند اما اگر مدرکی نیست باید با افرادی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند برخورد شود.

وی در پایان درباره وقفه لیگ برتر بیان کرد: این تعطیلات به تیم ما کمک خواهد کرد؛ در این چند هفته بازی‌ها بسیار فشرده بود و فرصتی برای استراحت و هماهنگی نداشتیم. تعدادی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شده‌اند و تعدادی بازیکن که احتمالا خارجی هستند هم جذب خواهند شد و در این تعطیلات قطعا با برنامه‌ریزی کادرفنی هماهنگ‌تر خواهیم شد تا در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.



منبع

رستمی درباره نتایج مس در شش هفته ابتدایی لیگ برتر توضیح داد: ما در سه بازی شکست خوردیم که دو تا از آنها در بدترین شرایط آب و هوایی کشور بود؛ یک بازی در اهواز بود و یک بازی در مازندران که میزان رطوبت هوا در روز بازی ما وحشتناک بود و تاثیر زیادی روی نتیجه بازی گذاشت. از طرفی ما بسیار بدشانس بودیم؛ در بازی با گل گهر در دقیقه ۹۲ گل به خودی خوردیم و در بازی با استقلال روی اشتباهی ساده و بچگانه گل دریافت کردیم. تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند و مطمئنا در ادامه شرایط خیلی بهتر خواهد شد.


کد خبر : 1843231 |
20 شهریور 1401 ساعت 15:52 |
429 بازدید |

0
دیدگاه

اگر جادوگر داشتیم که نتایجمان اینطور نبود