رسمی: اولین خرید دورتموند از گلادباخ آمد

مدت‌ها است که دورتموند بن‌سبعینی را زیرنظر دارد و مدیران باشگاه قصد داشته‌اند او را به خدمت بگیرند. تابستان گذشته گفته می‌شد این انتقال صورت خواهد گرفت اما این امر میسر نشد تا اینکه با پایان قرارداد او، زردپوشان به سرعت وارد عمل شدند و این بازیکن الجزایری را جذب کردند.

1883725

بن‌سبعینی گفت: «لازم نیست چیز زیادی درباره دورتموند بگویم. جو خارق‌العاده زیگنال ایدونا پارک که تیم را به جلو هل می‌دهد، چیزی است که خودم به عنوان بازیکنِ تیم مقابل، احساس کرده‌ام. می‌دانم دورتموند چه ظرفیت‌هایی دارد. برای اینکه بخشی از تیم باشم لحظه‌شماری می‌کنم، تا برای بردن جام‌ها و تجربه جو خاص دورتموند بازی کنم.»

1883724
بن‌سبعینی جانشین گریرو خواهد شد. مدافع پرتغالی پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرد و در پایان ماه جاری میلادی که بازیکن آزاد خواهد شد، به باشگاه دیگری خواهد پیوست. بن‌سبعینی جایگزین شایسته‌ای برای او خواهد بود و یکی از گلزن‌ترین مدافعان چپ بوندس‌لیگا به شمار می‌رود که قابلیت بازی به عنوان دفاع آخر در سیستم سه دفاعه را نیز دارد.



منبع


دورتموند، رامی بن‌سبعینی را با قراردادی چهار ساله به خدمت گرفت. او به عنوان بازیکن آزاد از مونشن‌گلادباخ به جمع زردپوشان پیوسته است.

رسمی: اولین خرید دورتموند از گلادباخ آمد


کد خبر : 1942121 |
15 خرداد 1402 ساعت 19:09 |
1K بازدید |

1
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، دورتموند اولین خرید تابستانی خود را انجام داد و بن‌سبعینی 28 ساله را به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی چهار ساله به خدمت گرفت. این ستاره الجزایری در دفاع چپ جانشین رافائل گریرو خواهد شد.