رفتار جالب سرمربی استقلال، دوستی با ذخیره ها

زیبر نیک نفس از جمله بازیکنان شایسته استقلال است که به خاطر ترافیک در میانه میدان این تیم روی نیمکت می نشنید. هیچ بعید نیست او هم در آینده ای نزدیک همانند امیر ارسلان مطهری به ترکیب تیم اضافه شود. چرا که ریکاردو ساپینتو لحظه ای از او و دیگر بازیکنان تیم روی نیمکت غافل نشده است.



منبع

ریکاردو ساپینتو کمترین نقش را در بستن تیم استقلال در فصل جاری داشت، چرا که زمانی به اردوی تیم ملحق شده بود که نفرات از سوی باشگاه جذب شده بودند و تنها کاری که انجام داد، رساندن لیست استقلال به حد نصاب سازمان لیگ بود. شاید اگر قرار بود او تیم را ببنند این همه بازیکنان اسمی بخدمت نمی گرفت و شاید جاهایی هم از این موضوع ناراحت شود که این همه بازیکنان اسمی را روی نیمکت می نشاند. با این حال چاره ای برای او باقی نمانده چرا که باید از بین گزینه ها یکی را برای هر پست انتخاب کند و قانون به او  اجازه 5 تعویض را در جریان بازی می دهد. آنچه که برای او محدودیت ندارد رفتار صادقانه و دوستی با بازیکنان ذخیره است و اینکه هر لحظه باید برای بازی کردن آماده باشند و از همه مهمتر اینکه نقش آنها هم در موفقیت تیم پر رنگ است.


کد خبر : 1857844 |
16 آذر 1401 ساعت 10:04 |
3.8K بازدید |

0
دیدگاه


قهرمانی استقلال در سوپر جام و حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم تنها به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در جمع آبی ها نیست.

رفتار جالب سرمربی استقلال، دوستی با ذخیره ها

به گزارش “ورزش سه”، اداره کردن تیمی که در خطوط سه گانه با ترافیک بازیکن روبرو است، آنهم بازیکنان اسمی و با کیفیت کار آسانی نیست که نشان می دهد، ریکاردو ساپینتو از این توانمندی برخوردار است و بدون شک یکی از دلایل موفقیت استقلال تا به این جای کار ارتباط خوبی است که این مربی پرتغالی با بازیکنان استقلال گرفته است.

جالب اینجاست دوستی او با بازیکنان ذخیره استقلال که هر کدام از آنها در فصل پیش جز مهره های تاثیر گذار و اصلی تیم بوده اند، بیشتر است. شاید به این دلیل که روحیه خود را برای ادامه فصل حفظ کنند، شاید به این دلیل که با وجود بازی نکردن حضور مثرثمری در تمرینات دارند و کیفیت تمرین تیم را بالا می برند و شاید هم به این دلیل که هر لحظه باید آماده باشند که با ورود به ترکیب تیم سرنوشت بازی را تغییر دهند. همان طور که امیر ارسلان مطهری بعد از ورود به ترکیب تیم به جای پیمان بابایی در بازی با هوادار و نساجی تعیین کننده سرنوشت بازی بود.