رقابت این دو سنگربان جدی‌تر از همیشه (عکس)


این روزها محمد ربیعی در پست شماره یک خود با در اختیار داشتن دو دروازه‌بان آماده خیال کاملا راحتی دارد.

رقابت این دو سنگربان جدی‌تر از همیشه (عکس)

البته صوفیانی فقط در 5 مسابقه حضور داشته و در 13 مسابقه دیگر لیگ برتری مس رفسنجان، این حامد لک بوده که شماره یک تیم لقب گرفته و با ثبت 7 کلین شیت در میان برترین گلرهای لیگ از این حیث به شمار می‌رود.
طی هفته‌های اخیر اما غیبت‌های لک بیشتر شده و به همین دلیل صوفیانی فرصت بیشتری برای عرض اندام پیدا کرده تا حالا در آستانه مصاف نارنجی‌پوشان کرمانی برابر آلومینیوم به طور کامل برای کادر فنی رقیب قابل تشخیص نباشد که کدامیک از این دو سنگربان روز آینده در اراک به طور ثابت بازی خواهد کرد.

1799059



منبع


کد خبر : 1868930 |
17 بهمن 1401 ساعت 20:26 |
1.4K بازدید |

0
دیدگاه

شیرجه‌های بلند برای رسیدن به ترکیب اصلی؛

به گزارش “ورزش‌سه،” یکی از خریدهای مهم و هوشمندانه محمد ربیعی در پنجره تابستانی لیگ بیستم جذب حامد لک بود که دومین سال حضورش در پرسپولیس کابوس‌وار تمام شد و این دروازه‌بان که در اولین سال با سرخپوشان حتی به فینال آسیا هم رسیده بود، تصمیم به جدایی گرفت و به پیشنهاد رفسنجانی‌ها پاسخ مثبت داد.
عملکرد لک آنقدر در چارچوب دروازه مس رفسنجان از همان هفته ابتدایی خوب بود که فرصتی برای خودنمایی نوشی‌صوفیانی ایجاد نمی‌شد، اما سرانجام در غیبت حامد لک، این گلر هم فرصت خودنمایی پیدا کرد و با به ثبت رساندن 5 کلین شیت در 5 مسابقه نشان داده در روزی که لک نباشد، او به خوبی می‌تواند جایگزین او باشد.

1799060