رقیب زارع، تاج پادشاهی را رسما بر سر گذاشت

در همان ثانیه های ابتدایی مبارزه طاها آکگول توانست با خارج کردن پای حریف از تشک یک امتیاز را کسب کند. در ادامه اخطار کم کاری به کشتی گیر مغول داده شد که او نتوانست در 30 ثانیه زمانی که در اختیارش قرار داده شده بود، استفاده کند و وقت اول با برتری 2 بر صفر آکگول به پایان رسید.


طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای توانست با غلبه بر حریف مغولستانی، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.

رقیب زارع، تاج پادشاهی را رسما بر سر گذاشت

در ابتدای وقت دوم آکگول اقدام به زیرگیری کرد که با خیمه سنگین  مونختورین مواجه شد و این کشتی گیر مغول به پشت حریف خود رفت و با خاک کردن آکگول، حساب کار را به تساوی 2 – 2 کشاند.


کد خبر : 1844030 |
25 شهریور 1401 ساعت 23:50 |
13.7K بازدید |

2
دیدگاه

طاها آکگول قهرمان سنگین وزن‌های جهان شد

در ادامه طاها آکگول با یک زیرگیری سریع، توانست حریف خود را خاک کرده و یک بارانداز را نیز چاشنی کارش کرد و 6 بر 2 پیش افتاد.

به گزارش “ورزش سه”، در نبرد پایانی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد صربستان، طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه و مونختورین لخاگواگرل از مغولستان به مصاف هم رفتند.

در ثانیه های پایانی تلاش های مونختورین لخاگواگرل از مغولستان  بی نتیجه بود و طاها آکگول توانست این مبارزه را به سود خودش به پایان برساند و به مدال طلا دست پیدا کند.

طاها آکگول ترکیه ای شب گذشته توانست امیرحسین زارع را شکست داده و تاج پادشاهی را بر سر بگذارد. او در نهایت بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد.



منبع