روایت هم‌تیمی طارمی از رؤیاپردازی مقابل اینتر


هافبک صربستانی پورتو تاکید کرد که تیمش با اعتماد به نفس بالا مقابل اینترمیلان قرار می‌گیرد.

روایت هم‌تیمی طارمی از رؤیاپردازی مقابل اینتر

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: “ما می‌خواهیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و برای این کار همه تلاش خود را به کار خواهیم برد. مطمئنم که همه بازیکنان در چنین شرایطی هستند و می‌خواهند شخصیت تیمی پورتو را به نمایش بگذارند.”

1804372



منبع


کد خبر : 1871760 |
02 اسفند 1401 ساعت 22:54 |
10K بازدید |

4
دیدگاه

گروییچ: با اعتماد به نفس، به دنبال نتیجه خوب هستیم

گروییچ معتقد است که تیمش به خوبی آماده بازی فردا شده است. هافبک صرب پورتو در خصوص تیم حریف تاکید کرد: “اینتر بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها عملکرد تیمی خوبی هم دارند و مدت زیادی است که در یک سیستم مشخص بازی می‌کنند. ما هم به خوبی برای این بازی آماده شده‌ایم و با اعتماد به نفس بالا به دنبال رسیدن به رؤیاهایمان هستیم.”

او با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان پورتو گفت: “فردا فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی کند. هر کسی که در زمین حضور داشته باشد فقط به ارائه بهترین نمایش خود فکر می‌کند.”

به گزارش “ورزش سه”، پورتو در گروهی که اتلتیکو مادرید در رده آخر آن قرار گرفت، به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. شاگردان کونسیسائو فردا در دیدار رفت این مرحله میهمان اینترمیلان در ورزشگاه سن سیرو هستند. مارکو گروییچ، هافبک صرب پورتو امشب به همراه سرمربی پرتغالی تیم در نشست خبری پیش از بازی فردا حضور یافت.