روزنامه‌های انگلیس: کین ۱۰۰ میلیونی در اسپانیا

روزنامه گاردین با تایید اینکه آنگه پوستکوگلو به نیمکت تاتنهام نزدیک شده اعلام کرد که رئال مادرید هری کین را به عنوان هدف نقل و انتقالاتی انتخاب کرده است.

1883577

روزنامه تایمز هم اشاره به علاقه باشگاه اسپانیایی برای جذب کین داشته و اینطور تیتر زده: “رئال به کین به عنوان جانشین بنزما نگاه می‌کند.” موضوع جدایی میسون مونت هم دیگر سوژه اصلی صفحه ورزشی تایمز است.

1883580

استار اسپورت ارزش هری کین را برای رئال مادرید مشخص کرده و تیتر زده: “کین 100 میلیون پوندی در اسپانیا.”

1883578

روزنامه مترو تیتر “کین در اسپانیا؟” استفاده کرده و اعلام کرده این بازیکن بهترین گزینه کارلو آنچلوتی برای جانشینی کریم بنزماست.

1883576

دیلی اکسپرس هم دیگر روزنامه چاپ امروز است که عکس هری کین را در صفحه اول چاپ کرده و تیتر “رئال کین را در اسپانیا می‌خواهد” را منتشر کرده است. صحبت‌های گوندوگان در مورد فتح همه جام ها توسط سیتی روی جلد این نشریه هم رفته است.



منبع

“دیوانه هری” عنوانی است که میرر اسپورت برای علاقه رئال به انتقال کین به لالیگا استفاده کرده زیرا معتقد است 100 میلیون پوند برای این بازیکن، جنون آمیز است. این نشریه همچنین صحبت‌های ایلکای گوندوگان، ستاره سیتی، در مورد علاقه این تیم برای فتح چمپیونزلیگ را روی جلد برده است.

1883574


روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب هری کین به عنوان جانشین کریم بنزما پرداخته‌اند.

روزنامه‌های انگلیس: کین 100 میلیونی در اسپانیا

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی تایید کرد کریم بنزما در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد و برای فصل آینده در این تیم حضور ندارد.
بنزما در آخرین بازی فصل لالیگا برای رئال به میدان رفت و گلزنی هم کرد تا مراسم خداحافظی او در سانتیاگو برنابئو برگزار شود.
رئال که از هفته‌های گذشته برای تقویت خط حمله در نقل و انتقالات تابستانی فعالیتش را آغاز کرده بود، بر اساس گزارش روزنامه‌های اسپانیایی هری کین از تاتنهام را زیر نظر دارد.
کین با تاتنهام قرارداد دارد و روزنامه‌های انگلیسی امروز به وضعیت این بازیکن در عناوین اصلی اشاره کرده‌اند:

1883575

دیلی میل هم تایید کرده که رئال مادرید پیشنهاد 100 میلیون پوندی را برای کاپیتان انگلیس در نظر گرفته است. این نشریه همچنین عکسی از فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، را در کنار التون جان، خواننده معروف انگلیسی، منتشر کرده است.

1883579


کد خبر : 1942035 |
15 خرداد 1402 ساعت 10:59 |
1.5K بازدید |

1
دیدگاه