رونالدو در قطر ماند: فوق ستاره بر سر دو راهی بزرگ

من کار با بازیکنان در کلاس جهانی را دوست دارم. می‌دانم که آنها می‌توانند تعیین کننده باشند و به ما در رسیدن به اهدافی که داریم کمک کنند. من روی او حساب می‌کردم. می‌خواستم بماند. از لحظه اول و تا امروز و اگر ممکن بود دوست داشتم در تیم باشد. تمام تلاشم را کردم که او را با تیم سازگار کنم چون کیفیت او برایم ارزشمند بود. ما می‌خواستم او بخشی از پروژه ما باشد و مشارکت بیشتری در تیم داشته باشد چون بازیکن بزرگی است و سابقه بسیار خوبی دارد. او فصل قبل 24 گل زده بود و تیم به چه چیزی نیاز دارد؟ گل!. از نظر من موضوع رونالدو دیگر مربوط به گذشته است و ما پرونده او را بستیم.»

تن هاخ اخیرا با اشاره به مصاحبه رونالدو گفت:«من بیشتر این مصاحبه را دیدم. مجبور بودم چون بخشی از کارم همین است. این مصاحبه‌ای بود که به من و باشگاه مربوط می‌شد. رونالدو به خوبی می‌دانست که انجام دادن این مصاحبه چه عواقبی برای او به دنبال خواهد داشت اما تا آن زمان هیچ صحبتی در این باره با من نشده بود. ما در آن زمان یک بار صحبت کردیم. او یک بار به سراغ من آمد و گفت که تا هفت روز دیگر می‌گویم می‌خواهم بمانم یا خیر. چند روز بعد بار دیگر آمد و گفت می‌خواهد بماند. پس از آن دیگر حرفی درباره این موضوع زده نشد تا زمانی که آن مصاحبه را در ماه نوامبر انجام داد. 

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی پرتغال بدون کریستیانو رونالدو و 9 بازیکن دیگر به لیسبون برگشت. طبق اعلام رسانه های پرتغالی، رونالدو که پس از شکست شب گذشته مقابل مراکش و حذف از جام جهانی بسیار ناراحت بود، در قطر همراه خانواده مانده است.

رونالدو از زمان درگیری با اریک تن‌هاخ و مصاحبه معروفش با پیرس مورگان بر علیه منچستریونایتد، در متن حاشیه قرار دارد و قراردادش با یونایتد نیز فسخ شد تا حالا بازیکن آزاد باشد.


کریستیانو رونالدو با کاروان پرتغال به لیسبون برنگشت و در قطر ماند. برخی شایعات حکایت از خداحافظی او از فوتبال دارند که می تواند شوک بزرگ دیگری به فوتبال دنیا باشد.

رونالدو در قطر ماند: فوق ستاره بر سر دو راهی بزرگ

روز گذشته اکیپ ادعا کرد که رونالدو در رختکن به هم تیمی هایش گفته است که قصد بازنشستگی دارد اما او را منصرف کرده اند. رونالدو به زمان بیشتری برای فکر کردن نیاز دارد تا به دور از احساسات، بهترین تصمیم را در مورد آینده اش بگیرد. او فعلا بر سر یک دوراهی بزرگ است؛ خداحافظی یا پیوستن به النصر عربستان. هیچ باشگاه بزرگی توانایی مالی برای جذب این ستاره 37 ساله را ندارد و او سخت ترین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند. کریستیانو قطعا شایسته چنین پایانی نیست.



منبع

رونالدو در بازی سوئیس برابر پرتغال با تصمیم فرناندو سانتوس روی نیمکت نشست و جانشین او گونچالو راموس هت تریک کرد. پرتغال 6-1 برد اما شب گذشته برابر مراکش مغلوب شد و از جام بیرون رفت. رونالدو با تنها یک گل به غنا به کارش در رقابت ها پایان داد. با حذف پرتغال، فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو نیز کنسل شد تا حسرت بر دل فوتبال‌دوستان دنیا بماند. حالا باید دید چه تصمیمی در مورد آینده اش خواهد گرفت. 


کد خبر : 1858606 |
20 آذر 1401 ساعت 15:31 |
8.1K بازدید |

2
دیدگاه

بازنشستگی یا النصر؟

شکست برابر مراکش شوک بزرگی برای همه فوتبال دوستان بود و رونالدو که یک نیمه نیمکت نشین بود و در نیمه دوم نتوانست مانع شکست تیمش شود، با چشمانی گریان زمین را ترک کرد. او تعطیلات را در قطر خواهد بود و سپس ممکن است راهی عربستان شود تا با النصر قراردادی نحومی ببندد. گفته می شود او قراردادی دو سال و نیمه با دستمزد 200 میلیون یورو در سال دریافت کرده و با این باشگاه به توفق نیز رسیده هرچند خودش چند روز پیش گفت که این خبر صحت ندارد.