رونالدو ماندنی است؟ تمرین پرشور CR7 در کارینگتون

شاگردان تن‌هاخ نیمه اول را با شکست 2-0 پشت سر گذاشتند و او در نیمه دوم تصمیم گرفت رونالدو را به میدان بفرستد. اما حضور کریستیانو از دقیقه 53 تا پایان بازی هم نتوانست گرهی از کار بسته تیم باز کند. 

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ که روز یکشنبه این هفته اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ برتر را با شکست خانگی 2-1 مقابل برایتون به پایان رساندند هفته‌ای سخت و پرتنش را پشت سر گذاشتند.

با اینکه شایعات درباره آینده رونالدو همچنان به پایان نرسیده اما ستاره پرتغالی امروز به مجموعه کارینگتون وارد شد تا در تمرینات یونایتد برای دیدار روز شنبه مقابل برنتفورد شرکت کند. روزنامه انگلیسی سان می‌گوید رونالدو در تمرینات امروز پرشور و با انرژی ظاهر شده و حتی در مسابقات کورس سرعت، زمان‌هایی بهتر از سایر هم‌تیمی‌هایش ثبت کرده است.


درحالیکه منچستریونایتد برای بازی روز شنبه مقابل برنتفورد آماده می‌شود کریستیانو رونالدو ساعاتی پیش به مجموعه تمرینی باشگاه وارد شد تا در کنار سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

تمرین امروز شیاطین سرخ در مجموعه کارینگتون زیر تابش شدید آفتاب برگزار شد و بر اساس گزارش روزنامه سان چند تن از بازیکنان یونایتد از جمله فرد، لیساندرو مارتینز، فان‌دبیک، رافائل واران و لوک شاو بارها در حالی دیده شدند که برای استراحت به نقاط سایه زمین پناه می‌بردند.



منبع

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد، که با حضور او روی نیمکت، امیدهای زیادی در دل هواداران زنده شده بود در اولین گام متوجه شد که برای هدایت این تیم با چه وظیفه دشواری روبرو است. یکی از مسائل مهمی که مربی هلندی باید تکلیف خود را با آن روشن کند آینده کریستیانو رونالدو است. تن‌هاخ در بازی مقابل برایتون تصمیم گرفت ستاره پرتغالی را از ابتدا به میدان نفرستد.


کد خبر : 1837761 |
20 مرداد 1401 ساعت 19:38 |
1 بازدید |

0
دیدگاه