رونالدو مثل قبل نیست، پس برزیل قهرمان می‌شود!

لولا با اعلام حمایت از برزیلی‌ها برای قهرمانی در قطر می‌گوید اینکه کریستیانو رونالدو در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند شانس برزیلی‌ها را افزایش خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، یا به اختصار لولا، که اخیرا با پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس‌جمهور برزیل شروع به کار کرده در اظهارنظری فوتبالی صحبت‌هایی درباره کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال، مطرح کرده که جنجالی شده است.

مصاحبه جنجالی اخیر رونالدو با پیرس مورگان، که این ستاره پرتغالی در آن انتقادهای تندی به باشگاهش منچستریونایتد و سرمربی این تیم اریک تن‌هاخ مطرح کرد، باعث شده در آستانه شروع جام جهانی تنش درباره او به اوج برسد.

بعد از این مصاحبه جنجالی تصاویری از اولین حضور کریستیانو در اردوی تیم ملی این کشور منتشر شد که به نظر می‌رسید برخورد سرد هم‌تیمی‌اش برونو فرناندس را با او نشان می‌دهد. با اینکه این برخورد سرد بعدها تکذیب شد و حتی فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، مجبور شد در مصاحبه مطبوعاتی خود بعد از تمرین پرتغال از کریستیانو دفاع کند اما همچنان بخش بزرگی از فوتبال‌دوستان شک دارند که کریستیانو بتواند در قطر آن طور که پیشتر انتظار می‌رفت بدرخشد.



منبع
رئیس‌جمهور برزیل می‌گوید شرایط نه چندان خوب کریسیتانو به تیم ملی برزیل برای قهرمانی در جام جهانی قطر کمک خواهد کرد.

رونالدو مثل قبل نیست، پس برزیل قهرمان می‌شود!

رئیس جمهور برزیل گفت:” بعد از بیست سال وقت آن رسیده که برزیل دوباره قهرمان جام جهانی شود. بقیه تیم‌های ملی شرایط خیلی خوبی ندارند. رونالدو مثل قبل بازی نمی‌کند. پس من خیلی امیدوارم”.


کد خبر : 1854359 |
28 آبان 1401 ساعت 22:55 |
23.1K بازدید |

4
دیدگاه

رئیس جمهور برزیل: