رکراکی روی دست شاگردانش به یک چهارم‌ رفت (عکس)

بازی هرچند با مالکیت توپ و میدان توسط اسپانیایی‌ها در بیشتر دقایق بازی دنبال می‌شد اما تلاش دو تیم برای دستیابی به گل بی نتیجه ماند تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم صعود کننده باشد. مراکش در نهایت نیز توانست با درخشش گلر خود اسپانیای مدعی را از پیش رو بردارد تا تنها نماینده قاره آفریقا در جمع هشت تیم برتر جام جهانی قطر لقب گیرد.

با این حال قرعه آن برای تقابل با اسپانیا یک سد بزرگ محسوب می‌شد. شاگردان انریکه که در آخرین تقابل با مراکش که مربوط به همان جام جهانی روسیه می‌شد، در یک جدال پرحاشیه و پرماجرا در نهایت به تساوی دو – دو رضایت داده بودند و اینبار می‌خواستند حریف آفریقایی را با شکست راهی خانه کنند.


کد خبر : 1857796 |
15 آذر 1401 ساعت 23:27 |
3.7K بازدید |

1
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، رکراکی به اولین مربی آفریقایی تبدیل شد که توانسته در جمع هشت تیم برتر جام جهانی حضور دارد و این افتخار را بعد از حذف اسپانیا به نام خود کرد. مراکش که در دوره قبلی جام جهانی نیز با بدشانسی نتوانست مجوز صعود به مرحله بعدی جام جهانی را در گروهی که ایران نیز در آن حضور داشت کسب کند، اینبار در نمایشی که از ستاره‌های این تیم هم چندان دور از انتظار نبود، توانستند به جمع شانزده تیم راه یابند.

ولید الرکراکی نیز که یکی از بهترین نسل‌های فوتبال مراکش را در اختیار دارد، به عنوان اولین مربی آفریقایی تاریخ جام جهانی که توانسته مجوز حضور در جمع هشت تیم را کسب کند، اکنون رویای بزرگی را دنبال خواهد کرد. او بعد از بازی به شدت موردتوجه هواداران و البته بازیکنان تیمش قرار گرفت و به این شکل ویژه‌ روی دستان آنها جشن صعود را برپا کرد.



منبع


بازیکنان مراکش بعد از حذف اسپانیا از سرمربی خود به شکل ویژه قدردانی کرده و جشن صعود را به این شکل هیجان‌انگیز کردند.

رکراکی روی دست شاگردانش به یک چهارم‌ رفت (عکس)