رکورد ویژه تیم کمالوند در راه چهارمین صعود

رکورد ویژه‌ای که خیبر خرم آباد در این فصل از رقابت‌های لیگ یک ثبت کرده، نباختن به تیم های بالانشین و مدعی است. شاگردان کمالوند که روز گذشته در یزد مقابل چادر ملو به عنوان یکی از تیم‌هایی که شانس صعود دارد، به تساوی یک بر یک رسیدند و شکست نخوردند، در تقابل با هیچ کدام از مدعیان دیگر هم باختی نداشته‌اند.


کد خبر : 1895044 |
20 اسفند 1401 ساعت 11:10 |
2.3K بازدید |

0
دیدگاه

خیبر به مدعیان نمی‌بازد


خیبر خرم‌آباد در این فصل از رقابت‌های لیگ یک رکورد جالبی مقابل تیم های مدعی و بالانشین ثبت کرده است.

رکورد ویژه تیم کمالوند در راه چهارمین صعود

با همه اینها کمالوند با پیشینه نباختن مقابل تیم‌های مدعی لیگ یک، تیم خود را مهیای دیدارهای آینده لیگ دسته اول خواهد کرد تا بتواند یکبار دیگر به لیگ برتر صعود کند. این سرمربی باتجربه پیش از این با تیم‌های استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز سابقه صعود به لیگ برتر را داردو حالا امیدوار است با خیبر خرم آباد برای چهارمین بار به این افتخار مهم برسد.



منبع

ثبت رکورد نباختن مقابل رقبای مستقیم یک اتفاق ویژه برای تیم کمالوند است. جالب اینکه از بین بازی‌ها با تیم‌های بالانشین فقط مسابقه با تیم شمس آذر صدرنشین برای خیبر باقی مانده و همین موضوع شانس آنها را برای رسیدن به لیگ برتر افزایش می‌دهد. البته که تجربه نشان داده خیبر مقابل تیم‌های پایین جدولی کمی با فشار بیشتری روبه رو می‌شوند و ممکن است از همین مساله ضربه بخورند.

به گزارش “ورزش سه”، خیبر از ابتدای فصل جاری لیگ یک با هدایت فراز کمالوند و جذب برخی بازیکنانی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند خود را به عنوان یک مدعی صعود معرفی کرد و حالا از شانس مناسبی برای کسب جواز حضور در سطح برتر فوتبال ایران در اختیار دارد.

خیبر در دور رفت با پارس جنوبی، فجرسپاسی، چادرملو و استقلال خوزستان به تساوی رسیدند و سایپا را بردند. جالب اینکه یکی از شکست های تیم مقتدر و صدرنشین شمس آذر قزوین هم جلوی خیبر رقم خورده است. در دو برگشت نیز خرم آبادی ها فجرسپاسی را شکست دادند و با پارس جنوبی، سایپا، استقلال خوزستان و چادرملو به تساوی رسیدند.

نماینده لرستان در لیگ یک در حال حاضر با 38 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده سوم قرار گرفته اما این فرصت را دارد تا در بازی های آینده خود را بالا بکشد و یکی از دو تیم صعود کننده باشد.