زلاتان: حتی باشگاه و همسرم از خداحافظی‌ام خبر نداشتند!

این بازیکن با تشکر از میلان و هوادارانش ادامه داد:« در 10 روز اخیر با خودم گفتم دیگر کافی است. پذیرفتم که کارم در زمین تمام نخواهد شد. چیزی که امروز تجربه کردم فوق العاده بود، تا ابد این خاطره را با خودم خواهم داشت. احساس می‌کنم ماشینم تنها به سمت میلانلو می‌آید و ما به مقصد جدیدی نیاز داریم. 

زلاتان با اشاره به خداحافظی پر از احساسش اظهار داشت:« مردم فکر می‌کنند من سوپرمن هستم. واقعیت این است که سوپرمن هستم اما قلب بزرگی هم دارم. به اطرافم نگاه کردم و سعی کردم چهره‌ای را پیدا کنم که به من قدرت بدهد اما همه گریه می‌کردند! به بازیکنان و هواداران نگاه کردم و دیدم گریه می‌کنند. به همسرم نگاه کردم و فکر کردم که او قدرتی برای این که سرپا بمانم به من خواهد داد اما او بیشتر از هر کسی در حال اشک ریختن بود.»


کد خبر : 1942030 |
15 خرداد 1402 ساعت 10:33 |
3.8K بازدید |

0
دیدگاه

خدا هم از رفتنم ناراحت شد

بسیاری به من توصیه کرده بودند اما خودم باید به آن لحظه می‌رسیدم که بگویم دیگر کافی است و باید از زندگی خصوصی و فوتبال به سبکی دیگر لذت ببرم. پیشنهاداتی ارائه شد اما اگر کسی ایده متوقف شدن را بپذیرد، پیشنهادها دیگر جذابیتی برایش ندارد.»

او در پاسخ به این سوال که چه کسی می‌تواند جانشینش شود اظهار داشت:« غیرممکن است. فقط یک زلاتان وجود دارد! وقتی کوچک بودم، من را با مارکو فان باستن مقایسه می‌کردند اما او خودش است و من خودم هستم. شاید شباهت‌هایی باشد اما فکر نمی‌کنم مقایسه کردن درست باشد. تردید دارم که زلاتان دیگری با غرور من پیدا کنیم.»

از خبرنگاران برای صبوری‌شان تشکر می‌کنم. حالا بدون من کار کمتری خواهید داشت. از فردا، مردی آزاد و دور از دنیای فوتبال هستم. زندگی حرفه‌ای طولانی مدتی داشتم، واقعا طولانی بود. از همه به خاطر قدرتی که به من دادند و آدرنالین و احساساتی که کمکم کرد ادامه دهم تشکر می‌کنم.»

1883517

این مهاجم میلان با ادای احترام به مینو رایولا، دوست صمیمی و مدیر برنامه‌اش، که سال گذشته از دنیا رفت مدعی شد:« شاید اگر او بود، من مجبور می‌شدم به فوتبال ادامه دهم چون به دنبال دریافت حق کمیسیون بود. ببخشید مینو، اما این حقیقت است.»

1883553


زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، فاش کرد که هیچکس از تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر نداشت.

زلاتان: حتی باشگاه و همسرم از خداحافظی‌ام خبر نداشتند!

پیش از این گفته شده بود که میلان تصمیمی برای تمدید قرارداد او ندارد اما باشگاه مونزا به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن است اما او در نهایت تصمیم گرفت که در سن 41 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

این ستاره سوئدی در نشست خبری پس از اعلام خبر خداحافظی‌اش گفت:« این روزی بسیار خاص برای من بود. به کسی نگفته بودم که قصد خداحافظی دارم. فقط به باشگاه گفتم که باید کاری برای بازی آخر انجام دهیم اما آنها هم خبر نداشتند که قصد من این است که خداحافظی کنم. 

او که در زمین و در زمان خداحافظی بسیار احساساتی به نظر می‌رسید، در طول نشست خبری به همان سبک همیشگی‌اش برگشت و اضافه کرد:« امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم باران می‌بارید. با خودم گفتم که حتی خدا هم امروز غمگین است. حتی خانواده‌ام هم نمی‌دانستند امروز چه رخ خواهد داد. احساس می‌کردم زامبی هستم. شوخی نمی‌کردم، حرف نمی‌زدم. سه ماه پیش با فکر کردن به خداحافظی مضطرب می‌شدم اما امروز آن را پذیرفتم و احساس می‌کنم آماده هستم. مشخصا کمی غمگین هستم.»

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیموویچ این فصل به دلیل مصدومیت‌های جدی و متعدد به ندرت توانست در زمین حضور پیدا کند و عمل جراحی در ماه می 2022 هم کمکی به بهبود وضعیتش نکرده بود. 

ابراهیموویچ درباره بازگشت به فوتبال به عنوان مربی گفت:« در حال حاضر فقط می‌خواهم کمی استراحت کنم و از کاری که انجام داده‌ام لذت ببرم. تصمیم‌گیری با عجله کار درستی نیست چون الان بسیار احساساتی هستم. می‌خواهم در تابستان استراحت کنم و سپس تصمیم‌گیری خواهم کرد. 

زلاتان در آخرین کلامش با خبرنگاران گفت:« هرگز نمی‌توانستم حتی رویای چنین شبی را داشته باشم. از روز اول در میلان احساس کردم که در خانه هستم. وقتی اینجا را ترک کنم، احساس دلتنگی زیادی خواهم داشت. امروز آنها توانستند ابراهیموویچ واقعی را از وجودم بیرون بکشند.»



منبع

مربی یا مدیر بودن مسئولیت بسیار بزرگی است. وقتی شما بازیکن هستید، می‌توانید خودتان باشید اما مربی محدودیت بسیار بیشتری دارد. من نمی‌توانم به عنوان مربی با فراری به محل کارم بروم. البته شاید زلاتان بتواند… بیایید این قوانین را تغییر دهیم! من به صورت کلی به ترک فوتبال فکر نمی‌کنم اما اگر بخواهم مربی شوم یعنی باید از اول شروع کنم. چنین چیزی به این معنا نیست که مربی بزرگی خواهم شد.»