سامان فلاح از ICU به بخش منتقل شد

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که خیلی‌ها منتظر بودند سامان فلاح مدافع جوان و توانمند پیکان در اردوی تیم ملی حاضر شود، اما در آخرین روزهای سال 1401 او یک بدشانسی بزرگ آورد و اتفاق تلخی را تجربه کرد.


مدافع ملی پوش پیکان روز به روز حالش بهتر می‌شود و به نظر می‌رسد به زودی به فوتبال برمی‌گردد.

سامان فلاح از ICU به بخش منتقل شد

مدافع جوان خودروسازان در این تصادف با یک خوش شانسی بزرگ مواجه شد و جان سالم به درد برد اما با وجود اینکه شکستگی خاصی نداشت، به خاطر زخم‌های ایجاد شده در بدنش و همچنین کوفتگی شدید در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

1790820

فلاح بعد از دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر، با توجه به اینکه یکی از مدعوین امیر قلعه نویی به تیم ملی بود، از مجتبی حسینی سرمربی پیکان مرخصی گرفت تا دو روز برای دیدار با خانواده اش به شمال کشور سفر کند. در مسیر بازگشت اما اتومبیل حامل این مدافع آینده دار فوتبال دچار واژگونی و سانحه شد.

با شرایط موجود احتمالا طی روزهای آینده شاهد مرخص شدن این مدافع ملی پوش از بیمارستان باشیم و او رفته رفته تمرینات خود را شروع خواهد کرد تا آماده بازگشت به فوتبال شود.



منبع


کد خبر : 1896885 |
01 فروردين 1402 ساعت 14:54 |
2K بازدید |

0
دیدگاه

در انتظار بازگشت مدافع ملی‌پوش به فوتبال

فلاح طی روزهای گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشت اما با بهبودی نسبی حالش اکنون به بخش انتقال یافته و به نظر می‌رسد روز به روز به بهبودی کامل نزدیک می‌شود.