ساوت‌گیت: انگلیس باید کاملا بی‌رحم باشد


گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است که بازیکنانش باید با نهایت تلاش و توان‌شان در زمین حاضر شوند.

ساوت‌گیت: انگلیس باید کاملا بی‌رحم باشد


کد خبر : 1844948 |
01 مهر 1401 ساعت 12:50 |
2.2K بازدید |

1
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس جمعه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف ایتالیا خواهد رفت. 
این دیدار یادآور فینال یورو 2020 است که با پیروزی و قهرمانی ایتالیا در ورزشگاه ویمبلی همراه شد و انگلیس نتوانست مقامی بهتر از نایب قهرمانی به دست آورد. 
در عین حال، این بازی از حساسیت خاصی نیز برای سه شیرها برخوردار است چون شکست در این بازی به معنای سقوط از دسته اول این لیگ برای فصل آینده است و این اتفاق در آستانه جام جهانی 2022 به هیچ وجه برای آنها خبر خوبی نیست. 

ساوت‌گیت در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« ما همه چیز و تمامی بخش‌ها را به خوبی تجزیه و تحلیل کردیم. من فکر می‌کنم وقتی تیمی در حال پیروزی است چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. ما در حالی تابستان را شروع کردیم که 22 بازی بدون شکست داشتیم اما همیشه باخت‌ها مهم‌تر از بردهاست و بیشتر مورد تحلیل قرار می‌گیرد.»
سرمربی تیم ملی انگلیس درباره شرایط تیمش اظهار داشت:« حالا من این فرصت را دارم که بار دیگر تمرکزها را به سمت برد تیمم ببرم چون ما باید در هر بازی که به زمین می‌رویم کاملا بی‌رحم باشیم و من محیطی برای بازیکنان ایجاد کرده‌ام که به آنها اجازه درخشش می‌هد. آنها بهترین بستر ممکن را در اختیار دارند تا در سطحی بازی کنند که در چهار یا پنج سال گذشته در آن درخشیده‌اند.»



منبع