ساکت الهامی و پول‌هایی که از تارتار دستی گرفته است!

به گزارش “ورزش سه” یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات رخ داده در هفته آخر لیگ برتر مصاحبه جنجالی ساکت الهامی علیه مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن بود. الهامی مدعی شد که تارتار سال ۸۱ از او مبلغ ۲ میلیون تومان قرض گرفته و پس نداده است و در ادامه از او درخواست داشت تا بدهی خود را پرداخت کند چرا که می‌خواهد به مطب روانشناس برود.

این موضوع در ادامه باعث شد تا مهدی تارتار با حضور در کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال شکایتی را علیه ساکت الهامی مطرح کرده و به دنبال تعیین و تکلیف این اظهارات باشد.

در همین خصوص سرمربی هوادار بعد از جدال امشب با پرسپولیس، توضیحات مفصلی در این خصوص ارائه داد که نکات بسیار جالبی به همراه داشت.

او در ادامه به نکته‌ای جالب اشاره کرد و گفت: «اگر شکایت کرده باشد به دادگاه می‌رویم و هر چه دادگاه بگوید قبول می‌کنیم. هیچ چیزی از ارزش‌های مهدی کم نمی‌شود. هم انسان خوبی است و هم کار فنی‌اش فوق العاده است. شاید خیلی جاها از مهدی تارتار پول دستی گرفتم. اگر دنبال این بودم که از این مقدار پول‌ها به هم بدهیم شاید باید خیلی از این پول‌ها به هم می‌دادیم یا بعد از این نمی‌آمدم این جمله را بگویم. به او گفتم پول را بده که به مطب روانشناسی بدهم. آبروی مهدی تارتار آبروی من بوده و برای من عزیز است. اگر شکایت کرده قطعاً قانون است و می‌تواند ادامه بدهد. قصد من خراب کردن تارتار نبود ولی اگر بحث فراموشی بوده باید با یکدیگر صحب کنیم و من هم مدرک ارائه می‌دهم».



منبع

او در این باره گفت: «یک جمله بگویم، من قصد این را نداشتم که مهدی را خراب کنم. من و مهدی از بچگی بزرگ شدیم و‌ عین برادر هستیم و در یک خانه بزرگ شدیم. یا او خانه ما بود، یا من خانه‌ آن‌ها؛ البته من بیشتر بودم. ۲ نفری کنار آقا فیروز کریمی بزرگ شدیم».
الهامی در ادامه علت بازگو کردن آن حرف‌های جنجالی را به طور شفاف اعلام کرد و گفت: «آن صحبت من بیشتر جنبه فان داشت به خاطر اینکه گفته بود من روانی هستم. وگرنه این پول‌ها نه ارزشی برای آقای مهدی داشته و نه آقای تارتار از نظر پولی مشکل دارد. تارتار انسان و مربی بسیار خوبی است و با هم رفیق هستیم».

1879736


سرمربی هوادار توضیحات بسیار جالبی درباره مصاحبه جنجالی‌اش بعد از بازی با ذوب‌آهن و در خصوص مهدی تارتار داشت.

ساکت الهامی و پول‌هایی که از تارتار دستی گرفته است!


کد خبر : 1939924 |
04 خرداد 1402 ساعت 22:37 |
1.9K بازدید |

0
دیدگاه

او به پول من هیچ نیازی ندارد