ستاره انگلیس ممکن است جام جهانی را از دست بدهد!


رسانه های انگلیسی می گویند حضور مدیسون برابر ایران بعید به نظر می رسد و او شاید حتی جام جهانی را از دست بدهد.

ستاره انگلیس ممکن است جام جهانی را از دست بدهد!

به گزارش “ورزش سه”، جیمز مدیسون برای دومین روز متوالی، تمرینات انگلیس را از دست داد. وب سایت talksport در مطلبی نوشت که ستاره لسترسیتی به دلیل مصدومیت زانو، بعید است که در بازی نخست انگلیس مقابل ایران به میدان برود.

گرمای هوا و همچنین تقاضای بازیکنان، باعث شده است تا ساوت‌گیت به استفاده از بازیکنان تعویضی خود فکر می کند و تغییرات در برنامه تاکتیکی او، نقش مهمی خواهد داشت. انگلیس برای دومین روز متوالی در دمای سوزان دوحه و پس از صرف ناهار تمرین کرد تا مطمئن شود که با گرمای قطر سازگار است.

مجله میرور نیز درباره مصدومیت این بازیکن نوشته و از غیبت قطعی ستاره لستر در دیدار برابر ایران خبر داده است. میرور نوشت: جیمز مدیسون پس از غیبت در 2 جلسه تمرینی اخیر در قطر، قرار است بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی مقابل ایران را از دست بدهد.

انگلیس تا یکشنبه مهلت دارد که تصمیم بگیرد مدیسون را به خانه بفرستد و بازیکنی را به عنوان جانشین او دعوت کند. اما در حال حاضر، مشخص نیست که آنها برای چنین اقدام شدیدی برنامه ریزی کرده اند یا خیر.

هافبک لستر هفته گذشته از ناحیه زانو آسیب دید، اما همچنان مطمئن است که می تواند در این تورنمنت بازی کند. با این حال، مدیسون اکنون قرار است بازی مقابل ایران را از دست بدهد و این باید برای گرت ساوت‌گیت خبری ناامید کننده باشد زیرا سرمربی انگلیس روی او حساب باز کرده بود.

آنها پس از جلسات تمرینی از حوله‌ها و دمنده‌های یخ برای خنک کردن خود استفاده می‌کردند، اما پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در هفته آینده به زیر 30 درجه برسد و انگلیس در ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلی که درست قبل از غروب آفتاب است، مقابل ایران بازی می‌کند.



منبع

مدیسون از زمانی که تنها بازی ملی خود را مقابل مونته نگرو در سال 2019 تجربه کرد، برای سه شیرها بازی نکرده است.

این رسانه نوشته است: از زمان حضور تیم انگلیس در قطر، مدیسون به دلیل آسیب دیدگی زانو که در جریان پیروزی 2 بر صفر لستر مقابل وستهم متحمل شد، نتوانسته است به صورت کامل در تمرینات شرکت کند.


کد خبر : 1854165 |
27 آبان 1401 ساعت 22:17 |
15.1K بازدید |

0
دیدگاه

تردیدها درباره حضور جیمز مدیسون برابر ایران

پس از مجموعه‌ای از بازی‌های خیره‌کننده برای لستر، او وارد برنامه‌های گرت ساوت‌گیت شد و امیدوار بود که نقشی کلیدی در دیدار برابر ایران داشته باشد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که این بازیکن 25 ساله برای حضور در میدان، باید حالا حالاها منتظر بماند.