ستاره برزیلی لیورپول در لیست یوونتوس قرار گرفت


به نظر می رسد یوونتوس به دنبال جذب روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی و خلاق باشگاه لیورپول در پنجره تابستانی امسال است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد دو ساله و قرضی آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس با این باشگاه به اتمام رسید و تلاش آنها برای توافق با اتلتیکومادرید برای ادامه این روند اثربخش نبود. بیانکونری در حال حاضر در پست مهاجم نوک تنها دوسان ولاهوویچ را برای فصل جدید در اختیار دارد و بر اساس خواسته مکرر مکس آلگری، مدیران این باشگاه به دنبال یک مهاجم جدید برای جایگزینی آلوارو موراتا در رختکن هستند.

حالا نشریه توتواسپورت مدعی شد روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول مورد توجه بیانکونری قرار گرفته و این باشگاه پیشنهاد اولیه خود را به مبلغ 19.5 میلیون پوندی برای این بازیکن خلاق ارائه کرده است. اما لیورپول فعلا تمایلی به مذاکره با این رقم نشان نداده و همین امر باعث می شود یوونتوس احتمالا در روزهای آینده رقم پیشنهادی خود را افزایش دهد. یورگن کلوپ تمایلی به فروش فیرمینو ندارد و نباید فراموش کرد که لیورپول در فصل تابستان امسال سادیو مانه نیز را از دست داده و البته داروین نونیز را نیز با انتقالی هنگفت از بنفیکا به خدمت گرفته است.

اما نباید فراموش کرد قرارداد بابی فیرمینو با مرسی سایدی ها تنها یک سال دیگر تمام می شود و به همین علت یکی از دو راه حل فروش یا تمدید قرارداد پیش روی لیورپول وجود دارد. روبرتو فیرمینو در یکی دو سال اخیر و با اضافه شدن گزینه هایی چون دیگو ژوتا و لوییس دیاز، جایگاه ثابت خود در ترکیب لیورپول را از دست داده و معمولا به عنوان گزینه جانشین به میدان می رود.



منبع


کد خبر : 1835244 |
03 مرداد 1401 ساعت 17:21 |
267 بازدید |

0
دیدگاه

روبرتو فیرمینو در راه جدایی؛