سجادی: به موفقیت تیم ملی امیدوار هستیم


کد خبر : 1851646 |
12 آبان 1401 ساعت 12:45 |
169 بازدید |

1
دیدگاه

هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد؛

به گزارش ورزش سه، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که در مراسم افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر حاضر شده بود، در حاشیه این مراسم درباره شرایط تیم ملی در آستانه آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ گفت: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو‌ می‌کنیم اعزام‌های تیم ملی فوتبال با همین شرایط خوب و کیفیتی که دارد، اتفاق بیفتد. تیم ملی در یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر در دوحه قطر، به میدان خواهد رفت.

سجادی افزود: تمام تمهیدات و مقدمات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده تا این تیم بتواند به شکل خوبی دور هم جمع شود. همچنین چند مرحله بازبینی فنی و دوره‌های اردویی کوتاه مدت را سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده‌اند و بررسی‌های فنی را برای بازیکنانی که در ایران بودند، به خوبی انجام دادند.


وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تیم ملی به دور از هرگونه حاشیه، برنامه آماده‌سازی خود را به بهترین شکل دنبال می‌‌کند.

سجادی: به موفقیت تیم ملی امیدوار هستیم

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوار گذشته را در این دوره داریم. اهالی فوتبال خیلی امیدوار هستند و ما هم همین‌طور. کارشناسان فدراسیون فوتبال، کادرفنی و تک ‌تک عزیزان به تیم ملی امیدوار هستند و گزارش‌های رسیده به من در خصوص تیم ملی نیز عاری از هرگونه حاشیه است.



منبع