سپاهان با هوادار از قلعه‎‌نویی میزبانی می‌کند

به گزارش “ورزش‌سه”، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان میان سپاهان و گل‌گهر برگزار خواهد شد؛ جایی که پس از هفته‌ها بار دیگر بازیکنان سپاهان می‌توانند در مقابل هوادارانشان به میدان بروند که حسابی دلتنگ آنها هم شده‌اند.
آخرین مرتبه در چارچوب هفته ششم رقابت‌‎های لیگ برتر بود که سپاهان در نقش جهان مقابل آلومینیوم با حضور هواداران بازی کرد. شاگردان مورایس پیش از این در مصاف هفته دوم مقابل نساجی نیز با حمایت تماشاگرانشان به پیروزی 2 بر 1 دست پیدا کرده بودند.
البته طلایی پوشان اصفهانی دو دیدار دیگر در اصفهان که در فولاد شهر برگزار شد را نیز با حضور هواداران پشت سر گذاشتند. دیدار برابر فولاد که به دلیل شرایط نامناسب چمن نقش جهان به فولادشهر انتقال داده شد و همینطور دربی اصفهان که به میزبانی ذوب آهن برگزار شد و البته حواشی زیادی به همراه داشت.
حالا پس از مدت‌ها بار دیگر هواداران سپاهان در حالی با ظرفیت 30 درصدی ورزشگاه نقش جهان به ورزشگاه بازخواهند گشت که احتمالا تعداد کمی از آنها دیدار رفت دو تیم را نیز در سیرجان از نزدیک تماشا کردند.



منبع


کد خبر : 1867529 |
09 بهمن 1401 ساعت 21:29 |
7.9K بازدید |

10
دیدگاه


بلیت فروشی دیدار گل‌گهر برابر سپاهان از ساعاتی پیش با ظرفیتی حدود 25 هزار نفر آغاز شده است.

سپاهان با هوادار از قلعه‎‌نویی میزبانی می‌کند