سپاهان ۰ -آلومینیوم ۰؛ بدون گل روی اعصاب نقش‌جهان!

* افتادن‌های چندباره بازیکنان آلومینیوم روی زمین اعتراض شدید هواداران سپاهان را به دنبال داشت.
* هواداران سپاهان با رسیدن بازی به دقیقه ۸۰ و برقراری نتیجه تساوی به شدت علیه بازیکنان خودی شعار سر می‌دهند.
* اختلاف نظر بین تماشاگران در حمایت یا انتقاد از بازیکنان درگیری لفظی شدیدی بین آنها به راه انداخته است.
* هواداران سپاهان با وجود شعار شدید علیه بازیکنان، رامین رضاییان را تشویق کردند.



منبع


کد خبر : 1843011 |
19 شهریور 1401 ساعت 19:36 |
8K بازدید |

12
دیدگاه

بدشانسی مانع ثبت گل در نیمه اول

 🟨اخطار ها:
آلومینیوم: میلاد فخرالدینی (46) مصطفی احمدی (83)
سپاهان: آریا یوسفی (83)


نیمه اول مسابقه در شرایطی که هر دو تیم فرصت‌سوزی‌های زیادی مقابل دروازه انجام دادن با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپاهان ۰ -آلومینیوم ۰؛ بدون گل روی اعصاب نقش‌جهان!

🔴*حواشی:
*محمدعلی نژاد که سابقه بازی در تیم آلومینیوم اراک را دارد پیش از شروع بازی با دوستان و هم‌بازیان خود در آلومینیوم به خوش و بش پرداخت.
*با وجود وقفه یک‌ماهه در میزبانی ورزشگاه نقش جهان از بازی های سپاهان و تلاش برای ترمیم زمین چمن ورزشگاه، کماکان کیفیت زمین به نسبت سابق مناسب به نظر نمی‌رسد.
*در مراسم آغازین قبل از مسابقه فرشاد احمدزاده به همراه میلاد زکی پور و محمد دانشگر به سمت نیمکت آلومینیوم رفته تا از مهدی رحمتی سرمربی این تیم رخصت بگیرند.
*موقعیت خطرناک شهریار مغانلو که پس از یک برخورد در میانه میدان پیش آمد موجب شد تا مهدی رحمتی به شدت نسبت به تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی اعتراض کند.
*در وقفه پیش آمده بین بازی، هواداران سپاهان به شدت رامین رضاییان و مسعود ریگی را مورد تشویق قرار دادند.
*برخورد شهریار مغانلو و وحید محمدزاده برای زدن ضربه سر به شکستگی سر دو بازیکن منجر شد تا هردو با بانداژی روی سر به بازی ادامه دهند.

سپاهان
پیام نیازمند، نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی‌پور (80-الویس کامسوبا)، رامین رضاییان، مسعود ریگی (80-محمد قربانی)، محمدرضا حسینی (46-اریا یوسفی)، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده (46-عیسی مرادی)، محمد علی‌نژاد (46-امید نورافکن)، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

به گزارش “ورزش سه” از چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر سپاهان اصفهان در خانه به مصاف آلومینیوم رفته است. سپاهانی‌ها که از پنج بازی گذشته در لیگ در مجموع دو برد، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با هشت امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، در شرایطی به مصاف حریف اراکی رفته که آنها با چهار امتیاز از پنج مسابقه در رده پانزدهم جدول قرار دارند.
سپاهان که با هدایت مورایس لیگ را خوب شروع کرده بود، سه هفته‌ای می‌شود که از کسب برد عاجز بوده و از سوی دیگر آلومینیوم هم شرایط خوبی در جدول ندارد و پیروزی در این مسابقه هدف اصلی هر دو تیم فارغ از جایگاه‌شان خواهد بود.
سپاهان میزبان در این مسابقه مانوئل فرناندز و محمد علی‌نژاد را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و آلومینیوم هم از حضور علیرضا نقی‌زاده به خاطر مصدومیت بهره نخواهد برد.
مطابق انتظار نیمه اول مسابقه با حملات پرتعداد سپاهان همراه بود که چندباری بازیکنان این تیم فرصت پیدا کردند تا با قطع توپ‌های عرضی ارسال‌شده به دهانه دروازه از حریف پیش بیفتند اما عدم جایگیری مناسب بازیکنان هدف باعث شد تا از این حملات بهره نبرند.
آلومینیومی‌هه هم در طول نیمه اول بیشتر دل به ضدحملات بستند و شاید اگر روی ضربه ایستگاهی و ارسال فخرالدینی کمی خوش‌شانس بودند می‌توانستند با برتری راهی رختکن شود.
هفته ششم لیگ بیست و دوم/ ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان/ شنبه 1401/06/19 ساعت 17:30
داوران: سعاد وفاپیشه، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی،عباس راکی/ ناظر: حدیر شکور

⏱لحظات حساس:
دقیقه 7: روی پاس عمقی فرشاد احمدزاده شهریار مغانلو با پورحمیدی تک به تک شد که ضربه این بازیکن با اختلاف نسبتا کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 21: ارسال بازیکن سپاهان به دهانه دروازه می‌رفت که اولین گل این تیم را رقم بزند اما ضربه سر رامین رضاییان در آغوش پورحمیدی قرار گرفت.
دقیقه ۲۳: حرکت عمقی یاسین سلمانی در بین مدافعین آلومینیوم فوق العاده برای گلزنی بازیکنان تیم به وجود آورد اما پاس عرضی این بازیکن توسط هم تیمی هایش قطع نشد.
دقیقه 44: ارسال میلاد فخرالدینی روی دروازه با ضربه سر  بازیکن آلومینیوم در شرایط بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت
دقیقه 3+45: ضد حمله بازیکنان سپاهان موقعیت بسیار خوبی نصیب این تیم کرد اما فرشاد احمدزاده در شرایط ۴ به ۳ با خودخواهی اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار تیرک به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶:آریا یوسفی یک دقیقه پس از حضورش در زمین روی یک حرکت عرضی در محوطه جریمه آلومینیوم فرصت گلزنی داشت که ضربه پای چپ او پس از برخورد به پای مدافع به کرنر رفت.
دقیقه ۷۱: در ضدحمله برق‌آسای بازیکنان سپاهان توپ به آریا یوسفی رسید اما این بازیکن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و موقعیت از دست رفت.
دقیقه ۷۳: کرنر ارسالی رامین رضاییان روی خط شش‌قدم به مغانلو رسید اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۰:ضدحمله خطرناک آلومینیوم موقعیت فوق‌العاده‌ای نصیب این تیم کرد که شوت مهاجم آلومینیوم با اختلاف کمی از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد.
 


* سایر اعضای کادر آلومینیوم در فاصله ده‌متری با هواداران سپاهان نشسته‌اند!

آلومینیوم
حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد احسان حسيني (74-میثم مجیدی)، مصطفي احمدي، امين جهان كهن (52-حسین یحیی‌بیگی)، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات (46-هانسل زاپاتا)، امیر نوری (74-امیرمحمد هوشمند) و محمدرضا آزادی
سرمربی: سیدمهدی رحمتی