سکوت از داخل زندان شکست؛ حمله دوباره به پوگبا

به گزارش “ورزش سه”، ماتیاس یکی از سه نفری بود که هفته گذشته در رابطه با توطئه اخاذی علیه برادرش پل پوگبا دستگیر شدند. ستاره جدید بیانکونری در پی تهدیدها و تلاش های این گروه برای باج خواهی در ماه های اخیر، تحت حفاظت پلیس ایتالیا قرار گرفته است. ماتیس پوگبا در چند هفته اخیر صحبت های عجیبی در مورد برادرش و تلاش او برای استخدام جادوگر و خراب کردن کیلیان امباپه و مواردی از این دست داشته است. حالا به نظر می رسد ماتیس پوگبا که در زندان است،پیام جدیدی منتشر کرده و باز هم برادر مشهورش را متهم کرده است.


ماتیاس برادر پل پوگبا، سکوت خود را از درون زندان را شکسته و اتهامات فراوانی به ستاره فرانسوی وارد کرده است.

سکوت از داخل زندان شکست؛ حمله دوباره به پوگبا

اجرای عدالت هرگز برای افراد ثروتمند و فقیر، برای انسان های مشهور و ناشناس یکسان نیست. بنابراین بله، قبل از اینکه دیگر نتوانم این کار را انجام دهم، او را با افشای بی عدالتی اش در جهان محکوم می کنم، زیرا ریاکاری او علنی شده است. بنابراین من صحبت می کنم، نه برای پول، بلکه برای اینکه بی عدالتی متوقف شود. برای اینکه افراد بد را تبدیل به یک قهرمان در بین مردم دنیا نکنیم.


کد خبر : 1844976 |
01 مهر 1401 ساعت 16:14 |
1.7K بازدید |

0
دیدگاه

ماتیس پوگبا گفت: “اگر در حال خواندن این پیام هستید، بدانید این پیام به صورت خودکار از یک ربات صادر می شود. در واقع رخ دادن این اتفاق به این معناست که من دیگر آزاد نیستم، چه به خاطر نیروهای حامی و بد طینت برادرم و چه به خاطر دستوری که پلیس صادر کرده است. بنابراین به نظر می رسد شکایت های تهمت آمیز برای ساکت کردن من کارساز خواهد بود.

همه تعجب کردند که چرا من مستقیما افشاگری‌هایم را انجام ندادم، اما چیزی که می‌خواستم این بود که برادرم مسئولیت کارهای خودش را بپذیرد و دیگر با بی‌عدالتی‌ با کسی رفتار نکند. ما هنوز هم می خواهیم باور کنیم که برادری که دوستش داشتیم وجود دارد. اما وقتی این برادر زندگی یک انسان را به تمسخر می گیرد، حتی من به عنوان عضوی از خانواده اش، باید بگویم که دیگر جایی برای امیدواری در مورد این شخص برای کسی باقی نمی ماند.

پس بیایید همه چیز را با هم قاطی نکنیم، فشار آوردن روی یک فرد بی گناه برای به دست آوردن چیزی، نامش باج خواهی است و من مدت زیادی است که از برادرم دیگر هیچ انتظاری ندارم. اما فشار بر یک مجرم و یک ظالم، فقط یعنی اینکه خواهان عدالت باشیم و او در ادامه مجبور به جبران خطاهایش شود.

من صحبت می‌کنم و شما می‌توانید با من هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، زیرا زمانی که برادرم تصمیمش را گرفته بود، من دیگر محکوم شده بودم. کسانی که واقعا می‌خواهند از ماجرا با خبر شده و همه چیز را متوجه شوند، با در نظر گرفتن اینکه همه چیزهایی که من می‌گویم درست است، فقط برای لحظه‌ای سعی کنند خودشان را جای من بگذارند تا شرایطم را درک کنند. برای گوش دادن به تمام حرف‌های من وقت بگذارید، آن وقت ممکن است بفهمید که با چه موجودی واقعا ناسالمی سر و کار دارید.”



منبع