سیتی ۴-۲ تاتنهام: بازگشت بزرگ تیم پپ

نیمه دوم را سیتی هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 بود که به گل اول رسید. روی حرکت خوب ریاض محرز از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که توپ در رفت و برگشت به جولین آلوارز رسید و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
تنها دو دقیقه بعد سیتی کار را به تساوی کشید. این بار هم محرز در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال رودری را با ضربه سر به هالند رساند و او هم با یک ضربه سر ساده از مقابل دروازه، حساب کار را 2-2 کرد.
فشار حملات سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 56 چیزی نمانده بود که این تیم به گل سوم برسد اما ضربه ریاض محرز با اختلاف کمی از کنار دروازه تاتنهام به بیرون رفت.
تاتنهام که برتری اش را از دست رفته می‌دید، برای لحظاتی پیش کشید و در دقیقه 60، روی حرکت دژان کولوسفکی از سمت راست و ارسال او بود که روی تیر دوم ایوان پریشیچ صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به ریکو لوئیس و سپس تیر دروازه به بیرون رفت.
در مقابل این سیتی بود که در دقیقه 63 به گل سوم رسید. بار دیگر ریاض محرز بود که در سمت راست صاحب توپ شد و بعد از ورود به محوطه جریمه، با یک ضربه دقیق از زاویه نه چندان مناسب که با اشتباه هوگو لوریس همراه شد، دروازه تاتنهام را باز کرد و سیتی را پیش انداخت.
بازیکنان تاتنهام که پیروزی را با شکست عوض کرده بودند، بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 74، روی ارسال سون، این رومرو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سیتی پیدا نکرد.
حملات تاتنهام ادامه داشت اما تلاش آنها برای ایجاد موقعیت روی دروازه سیتی ثمری نداشت و در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 90 کار را یکسره کرد. شوت بلند ادرسون با اشتباه کلمنت لنگله در زمین تاتنهام به ریاض محرز رسید و او هم در موقعیت تک به تک، با یک ضربه دقیق، لوریس را مغلوب کرد تا سیتی در این دیدار به برتری 4-2 برسد.
 



منبع

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 13 بود که روی یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه تاتنهام، ریاض محرز صاحب موقعیت شد اما ضربه او به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد.
در ادامه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاعی فشرده تاتنهام، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 27، اولین موقعیت تیم میهمان نصیب امرسون رویال شد اما ضربه او از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.
برتری سیتی ادامه پیدا کرد اما این تاتنهام بود که در دقیقه 36 بار دیگر صاحب موقعیت شد ولی ضربه سر سون هئونگ مین روی ارسال بن دیویس، بعد از برخورد به ناتان آکه، به راحتی در اختیار ادرسون قرار گرفت.
سه دقیقه بعد ضربه ریکو دیویس که در بین راه منحرف شده بود می توانست در گوشه دروازه تاتنهام جای بگیرد اما لوریس به هر شکل ممکن توپ را دفع کرد.
در دقایق 42 و 43، ارلینگ هالند صاحب دو موقعیت خوب شد اما ضربه اول را لوریس دفع کرد و موقعیت دوم هم از بالای دروازه به بیرون رفت.
در مقابل در دقیقه 44، این تاتنهام بود که روی اشتباه ادرسون به گل رسید. پاس بد دروازه بان برزیلی سیتی به رودری با دخالت رودریگو بنتانکور به دژان کولوسفکی رسید و او هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.
سیتی هنوز از شوک دروازه این گل خارج نشده بود که در دومین دقیقه از وقت های تلف شده گل دوم را دریافت کرد. هری کین در سمت چپ دروازه سیتی با عبور از رودری شوت محکمی زد که توسط ادرسون برگشت داده شد اما توپ برگشتی مقابل امرسون قرار گرفت و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود تاتنهام به پایان برسد.


کد خبر : 1865677 |
30 دی 1401 ساعت 01:27 |
4K بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول این دیدار با دو گل از حریف عقب افتادند اما در نیمه دوم توانستند به چهار گل برسند و یک پیروزی دلچسب را جشن بگیرند.


منچسترسیتی در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد 4-2 تاتنهام را شکست بدهد.

سیتی 4-2 تاتنهام: بازگشت بزرگ تیم پپ