سیدحسین: در این مدت جز تخریب چیزی ندیدم!


کد خبر : 1863898 |
20 دی 1401 ساعت 10:55 |
2 بازدید |

0
دیدگاه

تکذیب سریع اظهارات مدیرعامل استقلال

اگرچه فتح‌الله‌زاده بازهم تایید یا تکذیب نکرد که بازیکن موردنظر سیدحسین حسینی است اما از صحبت های مجری فوتبال برتر این تصور در کانال های هواداری ایجاد شد که کاپیتان استقلال به باشگاه نوتیس داده و خواهان دریافت پولش شده است.

حالا که دلخوری حسینی از برخی هواداران و شاید باشگاه استقلال علنی شده، باید دید مسئولان باشگاه چه اقدامی برای او انجام خواهند داد. حسینی در روزهای گذشته تحت فشار شدیدی از سوی برخی هواداران در فضای مجازی قرار گرفت و با این استوری ناراحتی خود از مسائل را علنی کرد.



منبع

کاپیتان استقلال در این خصوص نوشته است: “سلام به هواداران عزیز استقلال، من هیچ نوتیس یا اخطاری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبت‌هایی که درباره من شده واقعا تعجب کردم. متاسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم، چیزی جز فشار و تخریب ندیدم.”

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد یکی از بازیکنان این تیم نوتیسی برای دریافت مطالباتش به مبلغ ۵۰ هزار دلار به باشگاه ارائه کرده و باید طی روزهای آینده این پول را پرداخت کند.

حالا با گذشت چند ساعت و افزایش فشارهای مجازی روی دروازه بان استقلال، حسینی در یک استوری اینستاگرامی به موضوع واکنش نشان داده است.

1789905


دروازه بان استقلال اعلام کرد هیچ اخطاری به این باشگاه برای دریافت مطالباتش نداده است.

سیدحسین: در این مدت جز تخریب چیزی ندیدم!

با اینکه فتح الله زاده نامی از بازیکنی نبرد اما محمدحسین میثاقی مجری برنامه اسم سیدحسین حسینی را آورد. جالب اینکه مدیرعامل استقلال بازهم تایید نکرد که بازیکن ناراحت حسینی است اما میثاقی شروع به حرف زدن کرد و گفت: “سیدحسین از دوران نوجوانی در استقلال بوده، پسر باشخصیتی است و خیلی در این سالها در استقلال اذیت شد. یادم هست در زمان یک مدیری سیدحسین سر موضوعی مشکل مالی داشت و از باشگاه خواست یک میلیارد تومان از قراردادش مبلغی که فقط درصدی از قراردادش بود را بگیرد اما این پول به او پرداخت نشد. حالا هم حقش است که پول بخواهد. او به جام جهانی رفت و کاپیتان استقلال است.”