سیمئونه: نمی‌فهمم چرا پنالتی واضح‌مان را نگرفتند

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پس از پایان بازی گفت: “اول از همه، من به تیم برای تلاشی که در نیمه دوم انجام دادند تبریک می‌گویم. فوق العاده بود، با یک بازی خوب، کاملا ایده آل، بسیار متعهد. ویارئال بهتر شروع کرد، آن‌ها گل زدند و سپس آنچه را که می‌خواستیم در بازی پیدا کردیم. در نیمه دوم خیلی خوب بودیم، اخراج الکس ویتسل از راه رسید و دقایق پایانی حریف به تساوی رسید.

1883479


کد خبر : 1941990 |
14 خرداد 1402 ساعت 23:48 |
494 بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکومادرید در هفته سی و هشتم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

اتلتیکو این فصل چطور بود؟
در نیمه فصل اول بد بود و در نیم فصل دوم از خوب به خیلی خوب پیش رفت.



منبع

صحنه مشکوک پنالتی در نیمه دوم؟
در گذر بازی، توضیح چیزی که در تلویزیون به وضوح دیده می‌شود، بسیار دشوار است. امیدوارم به ما کمک کنند تا همه آرامتر بمانیم. وقتی دست بیرون از بدن است… دیگر نمی‌دانم چه بگویم. بله، برای من مشخص است که چه زمانی دست بازیکن حریف به زمین چسبیده است و چه زمانی به بدن چسبیده نیست.

سیستم VAR؟
من به VAR اعتقاد دارم، کمک می کند و امیدوارم آن‍ها به بهبود آن ادامه دهند و افرادی که باید در این جنبه عمل کنند بدانند چگونه آن را به ما منتقل کنند و همه ما آنچه را که می‌بینیم، تفسیر کنیم. من افرادی را در خانه تصور می‌کنم که می‌بینند توپ به سمت دروازه به دست بازیکن حریف برخورد می‌کند ولی می‌گویند که این برخورد خطا نیست. توضیح دادن آن دشوار است، این به ما آرامش می‌دهد که در این بازی موقعیت خیلی تاثیرگذاری نداشتیم، تصور کنید که به خاطر این صحنه قهرمانی را از دست می‌دادیم یا به دسته پایین‌تر  سقوط می‌کردیم.

این تساوی موجب شد اتلتیکو 77 امتیازی شود و با توجه به تساوی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو، در رده سوم جدول فصل را به پایان برساند.


دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید می‌گوید شاگردانش در بازی با ویارئال به خوبی بازی را تمام کردند.

سیمئونه: نمی‌فهمم چرا پنالتی واضح‌مان را نگرفتند