شادی بعد از گل ممفیس: فقط تمرکز برای گلزنی (عکس)


ممفیس دیپای در جریان پیروزی 3-1 هلند مقابل آمریکا گل اول تیمش را به ثمر رساند و شادی بعد از گل خاصی داشت. اما علت اجرای این شادی بعد از گل توسط ستاره هلندی چیست؟

شادی بعد از گل ممفیس: فقط تمرکز برای گلزنی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا، امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر اولین گل هلند را وارد دروازه آمریکا کرد تا راه را برای پیروزی 3-1 نارنجی‌پوشان و صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی باز کند.


کد خبر : 1857174 |
12 آذر 1401 ساعت 22:03 |
9.6K بازدید |

3
دیدگاه

در پایان بازی وقتی خبرنگاران از دیپای پرسیدند شادی بعد از گل خاصش چه معنایی دارد، او در پاسخ گفت:” منظورم از آن شادی بعد از گل این بود که بگویم من نسبت به دنیا کور و کر هستم. نه چیزی می‌بینم و نه چیزی می‌شنوم. فقط تمرکز روی بازی با هدف گلزنی”.

علاقه فن‌خال به ممفیس دیپای هم در نوع خود جالب است. این دو زمانی که مربی هلندی هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت و ممفیس بازیکن شیاطین سرخ بود رابطه پرتنشی داشتند و دیپای چند بار از سبک مربی‌گری فن‌خال انتقاد کرده بود. اما حالا بر خلاف ژاوی، سرمربی کارکشته هلند دیپای را به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیمش می‌بیند. سرمربی هلند در پایان بازی امروز به خبرنگاران گفت علت اینکه دیپای را در دقایق پایانی بازی با آمریکا تعویض کرد این بود که خیالش از پیروزی راحت شده بود و ترجیح می‌داد هر چند دقیقه‌ای که ممکن است او را از خطر مصدومیت حفظ کند.



منبع دیپای که در بارسلونا با بی‌مهری ژاوی مواجه است و در این فصل تنها دو بار با پیراهن این تیم به میدان رفته در جام جهانی تا اینجا در هر چهار بازی هلند حضور داشته و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

دیپای که ترجیح می‌دهد با نام اولش، ممفیس، خوانده شود بعد از این گل شادی خاصی را به نمایش گذاشت. او دو انگشت اشاره‌اش را بالای گوش‌هایش قرار داد و چشم‌هایش را بست و منتظر ماند تا هم‌تیمی‌هایش به او برسند.