شاگردان قلعه‌نویی سرانجام جایی دور از کرمان (عکس)


تیم فوتبال گل‌گهر براساس قرعه‌کشی مسابقات 5 هفته ابتدایی را در استان کرمان پشت سر گذاشت.

شاگردان قلعه‌نویی سرانجام جایی دور از کرمان (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم در شرایطی برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به هفته پنجم رسیده که آنها برنامه‌ریزی جالب توجهی را تجربه کردند.
گل‌گهر در هفته اول در سیرجان از تراکتور میزبانی کرد که با نتیجه 2 بر 1 موفق به شکست این تیم شد. در ادامه سفر به رفسنجان و برگزاری اولین دربی استان کرمان مقابل شاگردان محمد ربیعی هفته دوم را برای آنها رقم زد که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. سومین مسابقه گل‌گهر در ورزشگاه قاسم سلیمانی مقابل سپاهان برگزار شد که آبی‌پوشان علی‌رغم اینکه با دو گل عقب افتادند در نیمه دوم به بازی بازگشتند و این مسابقه با تساوی 2 بر 2 تمام شد. در هفته چهارم باز هم شاهد یک دربی دیگر در استان کرمان بودیم و شاگران امیر قلعه‌نویی به یک تساوی 2 بر 2 دیگر اینبار مقابل شاگردان فرزاد حسین خانی در ورزشگاه باهنر کرمان دست پیدا کردند. 
درنهایت آخرین مصاف گل‌گهر در لیگ برتر که سومین بازی خانگی فصل آنها بود در ورزشگاه قاسم سلیمانی مقابل ملوان بندرانزلی برگزار شد که با یک گل به سود شاگردان امیر قلعه  نویی تمام شد.
پس از این مسابقه سرانجام پس از 5 هفته اعضای تمی فوتبال گل‌گهر در سیرجان و استان کرمان خارج شدند و طی روزهای گذشته با تمرین در زمین شماره 4 آزادی آماده مصاف هفته ششم برابر پیکان شده اند. این دیدار روز آینده از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.



منبع