شاگردان کی‌روش علیه آمار عجیب آمریکا

بدین ترتیب، تیم ملی آمریکا طی هفت ماه و نیم اخیر در ۹ مسابقه رسمی و تدارکاتی که چهار دیدار در جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار شد، فقط یک پیروزی به‌دست آورده که آن هم مقابل تیم ملی ایران بوده و اگر همان را هم به‌دست نمی‌آوردند، یک آمار عجیب برای آنها به ثبت می‌رسید.



منبع
تیم ملی آمریکا در دو مسابقه پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ بردی به‌دست نیاورده است.

شاگردان کی‌روش علیه آمار عجیب آمریکا

شاگردان برهالتر در شرایطی به این تساوی در مسابقه دوستانه با کلمبیا رسیدند که پس از برتری مقابل تیم ملی ایران در سومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ بردی به‌دست نیاوردند و پس از آن، یک شکست برابر هلند در دور یک‌هشتم نهایی این مسابقات داشتند و سپس در دو بازی دوستانه در رسیدن به برد ناکام بودند.

1796422

تیم ملی آمریکا که سه روز قبل در یک بازی دوستانه مقابل صربستان با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود، از ساعت ۴ بامداد امروز یکشنبه (به وقت ایران) در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم کلمبیا رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم ملی آمریکا علاوه‌بر اینکه پس از دیدار مقابل ایران در سه مسابقه مقابل هلند، صربستان و کلمبیا موفق به کسب پیروزی نشده و دو شکست و یک مساوی داشت، پیش از آن هم در پنج دیدار پیاپی نتوانسته بود برتری را تجربه کند و روند ضعیفی داشت.

به گزارش “ورزش سه”،  شاگردان گرگ برهالتر که باید دو ماه دیگر در مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف به مصاف حریفان خود بروند، دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که امروز هم یک مسابقه دوستانه مقابل کلمبیا انجام دادند.

شاگردان برهالتر پیش از برتری یک بر صفر مقابل ایران در جام جهانی قطر، دو تساوی برابر تیم‌های ملی انگلیس و ولز در همان مسابقات داشتند و قبل از آن هم مقابل السالوادور و عربستان متوقف شده و برابر ژاپن شکست خورده بودند.


کد خبر : 1867542 |
09 بهمن 1401 ساعت 23:42 |
7.1K بازدید |

0
دیدگاه